شناسهٔ خبر: 43858373 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

همتی: پروژه ادغام ۵ بانک وابسته به نیروهای مسلح از مهمترین برنامه‌های اصلاح نظام بانکی بود

عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی، در صفحه شخصی خود نوشت: عصر امروز در جلسه کمیته راهبردی ادغام ۵ بانک وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه به ریاست معاون اول رئیس جمهور آخرین تصمیمات لازم در خصوص ادغام ۳ بانک و مؤسسه باقیمانده یعنی بانکهای انصار وقوامین ونیز موسسه اعتباری کوثر اتخاذ و مقرر شد مجامع ادغام نهایی آنها ظرف یکماه آینده برگزار شود. انجام این پروژه یکی از مهمترین برنامه های اصلاح نظام بانکی بود که باتدبیرمقام معظم رهبری با جدیت آغاز و با یک کار فشرده، به یاری خدا به نتیجه می رسد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی، در صفحه شخصی خود از ادغام ۵ بانک وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه خبر داد.


به گزارش انتخاب، عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی، در صفحه شخصی خود نوشت: عصر امروز در جلسه کمیته راهبردی ادغام ۵ بانک وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه به ریاست معاون اول رئیس جمهور آخرین تصمیمات لازم در خصوص ادغام ۳ بانک و مؤسسه باقیمانده یعنی بانکهای انصار وقوامین ونیز موسسه اعتباری کوثر اتخاذ و مقرر شد مجامع ادغام نهایی آنها ظرف یکماه آینده برگزار شود. مجموعه معظم بانک سپه، با در برداشتن ۵ بانک وابسته به نیروهای مسلح، فعالیت های بانکی وخدمت رسانی به آحاد مردم وفعالین اقتصادی را با قدرت و توان ۶ بانک تداوم خواهد داد. پروژه ادغام این ۶ بانک، کاری بسیار پیچیده و عظیم بود که با پشتکار و مدیریت دقیق همکارانم در حوزه نظارت بانک مرکزی و همراهی صمیمانه وخوب بانکهای ادغامی، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک سپه درطول ۲.۵ سال به سرانجام میرسد.

وی افزود: انجام این پروژه یکی از مهمترین برنامه های اصلاح نظام بانکی بود که باتدبیرمقام معظم رهبری با جدیت آغاز و با یک کار فشرده، به یاری خدا به نتیجه می رسد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما