شناسهٔ خبر: 43845022 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

سفر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان زنجان

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز سه‌شنبه 20 آبان به منظور امضای تفاهم‌نامه تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران و ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا به استان زنجان سفر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، مهندس سعید اوحدی در ابتدای حضور خود در شهر زنجان در گلزار مطهر شهدای این شهر حضور یافت و نسبت به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.
وی در ادامه در گفت و گو با رسانه‌ها تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون با همکاری‌های صورت‌گرفته از سوی استانداران محترم در استان‌های مختلف تفاهم‌نامه‌هایی با موضوع رفع دو مشکل اساسی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران یعنی مسئله مسکن و اشتغال امضا شده است.
معاون رییس جمهور ادامه داد: امروز نیز در ادامه این روند با همراهی خوب استاندار محترم زنجان، اداره‌کل راه و شهرسازی این استان و سایر دستگاه‌ها و مجموعه‌های ذیربط تفاهم‌نامه تأمین زمین برای 1500 واحد مسکونی برای جامعه معزز ایثارگری زنجان به امضا می‌رسد. همچنین در زمینه اشتغال نیز تفاهم‌نامه‌ای به منظور ایجاد اشتغال برای فرزندان ایثارگران امضا خواهد شد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به وضعیت اجرایی تفاهم‌نامه‌های تأمین مسکن ایثارگران، گفت: امیدواریم شرایط به گونه‌ای پیش برود تا در ایام 22 بهمن ماه با حضور رییس جمهوری محترم شاهد آغاز عملیات اجرایی این تفاهم‌نامه‌ها در 22 استان باشیم.
معاون رییس جمهور همچنین به همراه آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان و فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان با حضور در منازل مادر گرانقدر شهید «رحیم جوادی»، آزاده سرافراز «مصطفی بهرامیون» و جانباز معزز 70 درصد «التفات‌علی بوشاسب» از نزدیک با آنان دیدار و گفت و گو کرد.
حضور در استانداری زنجان به منظور امضای تفاهم‌نامه تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران و ساماندهی گلزارهای مطهر شهدای این استان پایان بخش برنامه‌های سفر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به زنجان است.

نظر شما