شناسهٔ خبر: 43803920 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استقرار هوای سرد و بارشی طی هفته جاری در گیلان/ارتفاعات استان احتمالا برفی است

مدیرکل هواشناسی گیلان از فعالیت هوای سرد و بارشی طی هفته جاری در گیلان خبر داد و گفت: احتمال اینکه در ارتفاعات و بالادست بارش برف داشته باشیم دور از انتظار نیست.

صاحب‌خبر -

محمد دادرس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره آخرین وضعیت جوی استان گیلان برای روز دوشنبه هفته جاری اظهار کرد: وضعیت هوا برای فردا صاف تا قسمتی ابری، افزایش نسبی دما، احتمال مه، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی‌شده است.

وی با اشاره به استمرار هوای سرد و بارشی برای روز سه‌شنبه افزود: هواشناسان وضعیت آب‌وهوای گیلان برای روز سه‌شنبه را کمی تا نیمه‌ابری به‌تدریج ابری و مه‌آلود و در بعضی ساعات بارندگی و وزش باد با احتمال رعدوبرق پیش‌بینی کرده‌اند.

مدیرکل سازمان هواشناسی گیلان با بیان اینکه هوای گیلان در روز چهارشنبه ابری و مه‌آلود، کاهش نسبی دما، بارندگی و وزش باد و رعدوبرق خواهد بود، گفت: برای این روز در ارتفاعات بالادست استان نیز بارش برف دور از انتظار نیست.

دادرس همچنین با اشاره به وضعیت آب‌وهوای گیلان برای دو روز پایانی هفته نیز تصریح کرد: وضعیت آب‌وهوای گیلان برای پنجشنبه نیمه‌ابری تا ابری و مه‌آلود، بعضی ساعات بارندگی و وزش باد(پاره‌ای نقاط شدید) و رعدوبرق و همچنین در روز جمعه قسمتی ابری تا ابری و مه‌آلود، بعضی ساعات بارندگی و وزش باد به‌ویژه بعدازظهر و شب گاهی شدید پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظر شما