شناسهٔ خبر: 43803500 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رحیمی:

بودجه سال ۹۹، کمک شایانی به مرکز توسعه حل اختلاف کرد

معاون منابع انسانی قوه قضائیه گفت: لایحه‌ای در دولت است که شوراها به اصل کار خود یعنی صلح و سازش بپردازند و اگر این لایحه به مجلس ارائه شود، شوراها به کار اصلی خود می‌پردازند و رابطه کارکنان شوراها مشخص خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، امین‌حسین رحیمی، معاون منابع انسانی قوه قضائیه و رییس اسبق مرکز توسعه حل اختلاف در نشست خبری سالروز تشکیل مرکز توسعه حل اختلاف با اشاره به وضعیت نیروهای شوراهای حل اختلاف، اظهار کرد: تعیین و تکلیف نیروهای شوراهای حل اختلاف اهمیت بسیاری دارد، آنها استخدام نیستند و در گذشته پاداش مختصری به این افراد داده می‌شد.

وی ادامه داد: بودجه سال ۹۹، کمک شایانی به مرکز توسعه حل اختلاف کرد و بودجه شوراهای حل اختلاف مقداری تامین شد و اکنون به بیش از هزار میلیارد تومان افزایش یافته است که  می‌توان حداقل حقوق کار را به کارکنان داد. 

رحیمی افزود: لایحه‌ای در دولت است که شوراها به اصل کار خود یعنی صلح و سازش بپردازند و اگر این لایحه به مجلس ارائه شود، شوراها به کار اصلی خود می‌پردازند و رابطه کارکنان شوراها مشخص خواهد شد.

معاون منابع انسانی قوه قضائیه بیان کرد: همه باید همت کنیم تا کار مردم را با صلح و سازش برطرف کنیم و جامعه به آرامش برسد.

نظر شما