شناسهٔ خبر: 43802598 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

طفره شهرداری تهران از اجرای مصوبات نامگذاری شورای شهر

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران موظف به اجرای مصوبات شورا در زمان مشخص و معین است متاسفانه شاهد هستیم که مصوبات نامگذاری شورای شهر تهران توسط شهرداری تهران به واحدهای اجرایی ابلاغ نمی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد جواد حق شناس در تذکری به شهردار تهران و هیئت رئیسه شورای شهر تهران اظهار کرد: یکی از مشکلات این دوره این است که متاسفانه مصوبات تصویب شده از سوی شورای شهر تهران بعضاً از سوی شهرداری تهران اجرا نمی‌شود.

وی گفت: با تلاش اعضای شورای شهر تهران طرح و لایحه در قالب مصوبه به نتیجه می‌رسد و علی القاعده بعد از ابلاغ باید توسط شهرداری تهران اجرا شود که متاسفانه پیگیری‌ها حاکی از آن است که بعضاً برخی از مصوبات توسط شهرداری تهران برای اجرا ابلاغ نمی‌شود و این دور از انتظار است.

حق شناس تصریح کرد: شهردار تهران موظف به اجرای مصوبات شورا در زمان مشخص و معین است و متاسفانه شاهد هستیم که مصوبات نامگذاری شورای شهر تهران توسط شهرداری تهران به واحدهای اجرایی ابلاغ نمی‌شود.

وی گفت: این موضوع تخلف است و انتظار می‌رود که هیئت رئیسه لیستی از چنین مصوباتی تهیه کند و تمهیدات لازم برای اجرای آن پیش بینی شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما