شناسهٔ خبر: 43792806 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

درحال تکمیل

آخرین نتیجه انتخابات آمریکا | جو بايدن پيروز انتخابات رياست جمهوري آمريکا شد

منابع خبری آمریکا در خبری فوری اعلام کردند که جو بايدن در انتخابات رياست جمهوري آمريکا پيروز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر منابع خبری آمریکا در خبری فوری اعلام کردند که جو بايدن در انتخابات رياست جمهوري آمريکا پيروز شده است.آخرین نتیجه انتخابات آمریکا جوبایدن با ۲۸۴ رای الکتزا پیروز انتخابات آمریکا شد جو بایدن با کسب ۲۰ رای الکترال ‌ ایالت پنسیلوانیا به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد. 

 

فوری / نتیجه انتخابات آمریکا| جو بايدن پيروز انتخابات رياست جمهوري آمريکا معرفی شد

 

انتخابات آمریکا بر اقتصاد و سیاست دنیا تاثیر دارد. زمانی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شد با اقدامات بی رحمانه خود موجب شد تا حتی صلح جهانی در خطر قرار گیرد. وی در اولین اقدام خود مهاجران را مورد حمله قرار داد. به همین دلیل نتایج انتخابات آمریکا برای مردم جهان حائز اهمیت است.در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ و جوبایدن رقیب یکدیگر بودند اما لحظاتی پیش منابع خبری آمریکا رسما پیروزی جو بایدن را اعلام کردند.

 

فوری / آخرین نتیجه انتخابات آمریکا | جو بايدن پيروز انتخابات رياست جمهوري آمريکا شد

 

چندین رسانه آمریکایی از جمله CNN، CBS، Associated Pressو رسانه های دیگه مثل Sky News و جو بایدن را رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند. اما در این میان کنفرانس مطبوعاتی تیم حقوقی ترامپ در فیلادلفیا درباره آخرین پرونده ها ، شواهد و شاهدان در مورد تقلب در رای دهندگان برگزار می شود. دونالد ترامپ در جدیدترین توئیت خود اعلام پیروزی کرد و نوشت: من انتخابات را با اختلاف زیاد برده ام! اعلام پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا در حالیست که هنوز خبر رسمی دراینباره منتشر نشده است. 

 

فاکس‌نیوز هم با برآورد اینکه بایدن پنسیلوانیا و نوادا را برده، سرانجام بایدن را پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام کرد.

 

واکنش ترامپ به اعلام پیروزی «بایدن» توسط رسانه‌ها

همه ما می‌دانیم که جو بایدن برای اینکه به نادرستی خود را پیروز نشان دهد، عجله می‌کند و متحدان رسانه‌ای او نیز به شدت تلاش می‌کنند که کمکش کنند. آنها نمی‌خواهند حقیقت برملا شود. حقیقت ساده اینجاست که این انتخابات هنوز با تمام شدن فاصله زیادی دارد. جو بایدن رسماََ برنده هیچ ایالتی اعلام نشده، چه برسد به اینکه برنده ایالت‌های کلیدی که به بازشماری آراء رفته‌اند یا ایالت‌هایی که ستاد ما چالش‌های حقوقی مشروع ارائه داده که می‌تواند برنده نهایی را تعیین کند. برای نمونه در پنسیلوانیا، ناظران قانونی ما اجازه دسترسی معنادار برای نظارت بر روند شمارش آراء را پیدا نکردند. آراء قانونی تصمیم می‌گیرند که چه کسی رئیس‌جمهور است، نه رسانه‌های خبری.

 

ستاد ما از روز دوشنبه پیگیرد قانونی پرونده ما در دادگاه را آغاز می‌کند تا مطمئن شود قوانین انتخاباتی کاملا رعایت شوند و پیروز حقیقی مشخص شود.

 

فوری / آخرین نتیجه انتخابات آمریکا | جو بايدن پيروز انتخابات رياست جمهوري آمريکا شد

 

مردم آمریکا شایسته انتخابات صادقانه هستند، این یعنی که شمارش تمام آراء قانونی و نه شمارش آراء غیرقانونی. این تنها راه برای مطمئن شدن از این است که افکار عمومی به انتخابات ما اعتماد کامل دارند. هنوز هم مبهوت‌کننده است که ستاد بایدن با اصول بنیادین مخالفت می‌کند و می‌خواهد رأی‌هایی شمرده شود که جعلی و ساختگی هستند یا توسط رأی‌دهندگان غیرواجد شرایط یا مُردگان انداخته شده‌اند. فقط حزبی که مشغول اقدام نادرست است، به صورت غیرقانونی ناظران را از اتاق شمارش آراء بیرون می‌کند و در دادگاه می‌جنگد تا مانع دسترسی آنها شود.

 

پس بایدن در حال مخفی کردن چه چیزی است؟ من تا زمانی که مردم آمریکا آرائ درستی را که لایق آن هستند شمارش شود و تا زمانی که دموکراسی بطلبد، توقف نمی‌کنم.

 

واکنش بایدن به پیروز در انتخابات 

بایدن نوشت: کار دشواری را پیش رو داریم اما قول می‌دهم -فارغ از اینکه به من رای داده باشید یا نه- رئیس‌جمهور همه مردم آمریکا باشم.

 

فوری / آخرین نتیجه انتخابات آمریکا | جو بايدن پيروز انتخابات رياست جمهوري آمريکا شد

 

 

اولین فیلم از نیویورک پس از اعلام پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا

 

<div id="video-display-embed-code_198308" ><script type="text/JavaScript" src="https://rahbordemoaser.ir/fa/news/play/embed/65911/198308?width=400&height=300"></script></div>

 

تبریک جاستین ترودو به جو بایدن

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا اولین مقام رسمی در جهان است که پیروزی بایدن را در انتخابات به وی تبریک گفت.

 

پلوسی: انتخاب بایدن امید جدیدی برای آمریکا است

«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هم اکنون پیروزی بایدن به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور کشورش را به وی تبریک گفت.

 

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با تبریک این پیروزی به بایدن و و کاملاً هریس به عنوان معاون رئیس جمهوری آتی آمریکا در این خصوص نوشت: اکنون زمان ترمیم و وقتِ با هم ارتقاء یافتن است.اسکای‌نیوز نیز به نقل از این مقام آمریکا اعلام کرد: انتخاب بایدن طلوع یک امید جدید برای آمریکا است.

 

همچنین، «چاک شومر» رهبر اقلیت دموکرات در مجلس سنای این کشور نیز در توئیتر نوشت: شبِ بلند تاریک در آمریکا به پایان رسید.این در حالیست که پیشتر چند رسانه آمریکائی از پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از طریق به دست آوردن آرای الکترال خبر داده بودند.

 

تبریک زودهنگام سران کشورهای مختلف و چهره‌های سیاسی به بایدن

در حالی که «دونالد ترامپ» هنوز پیروزی «جو بایدن» در انتخابات ریاست‌جمهوری را نپذیرفته و از اقدام حقوقی خبر داده، چهره‌های سیاسی مختلف از جمله «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه، «آنگلا مرکل» صدراعظم و «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان، «بوریس جانسون» نخست‌وزیر و «دومینیک راب» وزیر خارجه انگلیس، «جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا، «اورسولا ون‌درلین» رئیس کمیسیون اروپا، «باراک اوباما» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه اسبق این کشور به بایدن و هریس بابت پیروزی در انتخابات تبریک گفتند.

 

جو بایدن رسما رئیس جمهور آمریکا شد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما