شناسهٔ خبر: 43792180 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اعلام لیست تیم ملی برای بازی با بوسنی؛ خبری از رضاییان، وریا و شجاعی نیست

لیست جدید تیم ملی از سوی دراگان اسکوچیچ معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا سایت رسمی فدراسیون فوتبال از فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مقابل بوسنی رونمایی کرد و این دومین فهرستی است که از سوی دراگان اسکوچیچ از زمان روی کار آمدنش در تیم ملی ارائه می‌شود و مثل همیشه نکات جالب و بحث برانگیزی دارد که در هر پست به آن می‌پردازیم:

دروازه‌بانان:

محمدرشید مظاهری، امیر عابدزاده و پیام نیازمند

مثل سری قبل در اینجا اثری از علیرضا بیرانوند، گلر شماره یک سال‌های اخیر تیم ملی دیده نمی‌شود. بیرانوند بعد از جدایی از پرسپولیس و رفتن به آنتروپ بلژیک نیمکت نشین شده و این باعث شده نه تنها پیراهن شماره یک که حتی حضور در بین 3 گلر تیم ملی را هم از دست داده است. حسین حسینی هم دیگر گلری است که توسط اسکوچیچ دعوت نمی‌شود.

مدافعان:

میلاد محمدی، عارف غلامی، صادق محرمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، مجتبی نجاریان، مرتضی پورعلی‌گنجی و سیدمجید حسینی

اسکوچیچ بار دیگر از شجاع خلیل زاده که مدت‌ها در تیم ملی به او روی خوش نشان داده نمی‌شد دعوت کرد. همچنان اثری از وریا غفوری و رامین رضاییان در دفاع راست نیست و صادق محرمی و مجتبی نجاریان گزینه‌های مورد اعتماد اسکوچیچ در دفاع راست هستند.

 

هافبک‌ها:

احسان حاج‌صفی، سعید عزت اللهی، علی قلی‌زاده، اکبر ایمانی، وحید امیری، احمد نوراللهی، امید نورافکن و سیامک نعمتی

حضور اکبر ایمانی در فهرست تیم ملی از نکات جالب این فهرست است. علی کریمی دعوت نشده است و اثری از دو کاپیتان تراکتور یعنی دژاگه و شجاعی هم نیست.

مهاجمان:

کریم انصاری‌فرد، مهدی قایدی، کاوه رضایی و ساسان انصاری.

در این فهرست جای خالی نفرات زیادی از جمله لژیونرها دیده می‌شود و حضور ساسان انصاری در این لیست هم مثل فهرست قبلی در نوع خودش جالب توجه است و سرمربی تیم ملی اعتقاد خاصی به بازی او دارد. 

نظر شما