شناسهٔ خبر: 43749464 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

آغازبه‌کار وب‌سایت «انتقال قدرت» ستاد انتخاباتی بایدن +عکس

تیم انتخاباتی بایدن وب‌سایتی را راه‌اندازی کرد که در حال حاضر عنوان صفحه اصلی آن «انتقال [قدرت به] بایدن-هریس» است

صاحب‌خبر -

سرویس جهان مشرق - تیم انتخاباتی جو بایدن وب‌سایتی را راه‌اندازی کرده که به برنامه‌های نامزد دموکرات‌ها برای انتقال قدرت و تصدی ریاست‌جمهوری آمریکا اختصاص دارد.

به گزارش پایگاه اینترنتی فاکس‌نیوز، نزدیک به جمهوری‌خواهان و ترامپ، وب‌سایت «انتقال بایدن-هریس» (لینک) در حالی راه‌اندازی شده که هنوز نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا مشخص نیست.

«مردم آمریکا تعیین خواهند کرد چه کسی به عنوان رئیس‌جمهور بعدی ایالات متحده خدمت خواهد کرد. آرای چندین ایالت در سراسر کشور هنوز در حال شمارش هستند. بحران‌های پیش روی کشور شدیدند (از یک بیماری همه‌گیر گرفته تا رکود اقتصادی، از تغییرات اقلیمی گرفته تا بی‌عدالتی نژادی) و تیم انتقال قدرت، آماده‌سازی را با نهایت سرعت ادامه خواهد داد تا دولت بایدن-هریس بتواند از همان روز آستین همت بالا بزند.»

در همین‌باره بخوانید:

›› «کامِلا هریس» معاون اول و شریک انتخاباتی بایدن کیست؟

›› آشنایی با «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا

طی روزهای گذشته شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر این‌که ترامپ پیش از پایان شمارش آرای انتخاباتی، اعلام پیروزی خواهد کرد؛ و البته رئیس‌جمهور آمریکا به نوبه خود این کار را هم کرد. بایدن بارها در همین‌باره از ترامپ انتقاد کرده بود و فاکس‌نیوز به نوعی اکنون بایدن را به انجام همین کار متهم کرده است.

اعلام پیروزی زودهنگام بایدن در کنایه به ترامپ [دانلود]

نظر شما