شناسهٔ خبر: 43736559 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اطفای کامل آتش‌سوزی در واحد الفین پتروشیمی ایلام/ این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است

ساعتی قبل آتش‌سوزی در حوضچه ضایعات واحد الفین پتروشیمی ایلام روی داد که با حضور له موقع عوامل پتروشیمی و دستگاه های امدادی، این آتش سوزی به طور کامل اطفاء شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، با تلاش آتش‌نشانان شرکت پتروشیمی ایلام، پالایشگاه گاز و شهرداری‌های چوار و ایلام آتش‌سوزی رخ داده در حوضچه ضایعات واحد الفین پتروشیمی ایلام در مدت ۲۵ دقیقه مهار و به صورت کامل خاموش شد.

 

 این حادثه در حوضچه ضایعات واحد الفین که خارج از  واحد اولفین پتروشیمی قرار دارد به دلیل آتش‌گرفتن موادهیدروکربنی رخ داد و خوشبختانه هیچ تلفات انسانی نداشته و به هیچ یک از واحد‌های عملیاتی در جریان این حادثه آسیب وارد نشد.

 

دلایل وقوع این حادثه در دست بررسی است و همچنین سلیمانی دشتکی، استاندار  ایلام هم با همراه مسئولان مرتبط در محل حادثه حضور یافته و از روند اطفای حریق بازدید کرد.

 

استاندار ایلام در حاشیه بازدید از محل حادثه در پتروشیمی ایلام، اظهار کرد: به محض اطلاع از آتش سوزی در حوضچه های ضایعات این شرکت، ستادی با حضور دستگاه های اجرایی استان از جمله آتش نسانی، امور آب، آبفای استان و دستگاه های مرتبط تشکیل شد و مقرر گردید که در اسرع وقت در راستای اطفای حریق وارد اقدام شوند.

« قاسم سلیمانی دشتکی» یادآور شد: به سرعت ۵ خودروری آتش نشانی در محل حاضر شده و  امور آب نسبت به تامین آب اقدام و مجموعه شهرداری چوار نیز اقدامات لازم را انجام دادند که خوشبختانه در اسرع وقت آتش سوزی در این شرکت اطفاء شده است.

 

 وی ابراز کرد: با هماهنگی های انجام شده همه دستگاه های امدادرسان از جمله هلال احمر در محل حضور دارند و بررسی های لازم برای یافتن علت آتش سوزی در محل در حال انجام است و امید است که شاهد چنین حوادثی با رعایت دقت لازم نباشیم.

 

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه این حادثه  خسارت جانی به دنبال نداشته است، ابراز کرد:  این آتش سوزی در حوضچه سربازی روی داده است که تمام ضایعات  واحد الفین در  این حوضچه جمع می شود و خوشبختانه خسارت اساسی به  واحد الفین مجتمع پتروشیمی نیز  به دنبال نداشته است.

 

پایان پیام/92

نظر شما