شناسهٔ خبر: 4373212 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

درخشان: احساس کردم استعفایم به نفع تیم است/ مهم موفقیت پرسپولیس است

سرمربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می کنم بدشانسی به خاطر وجود من است و احساس کردم اگر استعفا بدهم به نفع تیم خواهد بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حمید درخشان سرمربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین سرخپوشان در جمع خبرنگاران گفت: از نژادفلاح خواهش کردم استعفایم را بپذیرد، فکر می کنم بدشانسی به خاطر وجود من است و احساس کردم اگر استعفا بدهم به نفع تیم خواهد بود.

وی افزود: فردا با نژادفلاح جلسه ای دارم و طی آن از وی می خواهم تا مدت کوتاهی کنار تیم باشم و پس از بازی با النصر به طور قطع از تیم جدا می شوم.

درخشان در مورد گزینه سرمربیگری پرسپولیس گفت: امیدوارم هر کسی می آید به سود تیم باشد. همه می خواهند به تیم کمک کنند ولی یکی می تواند و یکی نمی تواند. من هم می خواستم کمک کنم که نشد.

وی در مورد آمادگی بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: همه آماده اند و قول داده اند با تمام توان بازی کنند، درست است که غیبت برخی بازیکنان تاثیر گذار است ولی پرسپولیس یک تیم است و بازیکنان نشان خواهند داد که می‌توانند در غیاب سایر نفرات هم عملکرد خوبی داشته باشند.

درخشان در پایان گفت: امیدوارم هواداران ما همچون هواداران النصر که در ورزشگاه حاضر شده بودند برای حمایت پرسپولیس به ورزشگاه بیایند.

انتهای پیام/

نظر شما