شناسهٔ خبر: 43726440 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

خروج رئال از بحران با شکست اینتر در شب پیروزی پرگل لیورپول و بایرن/ برد شیرین پورتو در حضور ۳ دقیقه‌ای طارمی

هفته پایانی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰-۲۰۲۱ با پیروزی پر گل تیم های بایرن مونیخ، لیورپول و منچسترسیتی و برد ارزشمند رئال مادرید برابر اینتر به پایان رسید. کارشناسان وکیل‌آنلاین درباره تکلیف مالکیت در آپارتمانها از حیث مشاع بودن یا اختصاصی بودن ملک توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - هفته سوم و پایانی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰-۲۰۲۱ در حالی به پایان رسید که تمامی مدعیان برابر رقبا به پیروزی رسیدند.

در یکی از مهمترین بازی‌ها که از گروه A برگزار شد تیم بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی در اتریش مهمان تیم نه چندان نام آشنا، اما جنگنده سالزبورگ بود که در پایان باوارایی‌ها توانستند در دیداری پرگل و با نتیجه ۶ بر ۲ از سد میزبان بگذرند تا با کسب سومین بردشان ۹ امتیازی شوند و صدرنشین باقی بمانند.  

در حساسترین دیدار هفته سوم و از گروه B رئال مادرید در ورزشگاه دی استفانو در  حالی میزبان اینتر میلان بود که هر دو تیم در دو دیدار قبلی موفق به پیروزی نشده بودند و در پایان رئال موفق شد در دیداری جذاب و دیدنی با نتیجه ۳ بر ۲ از سد شاگردان آنتونیو کنته بگذرد تا شاگردان زیدان با کسب اولین ۳ امتیازشان در این فصل مجموع امتیازاتشان را به عدد ۴ برسانند و خود را به رده دوم این گروه برسانند.

در این دیدار ابتدا کهکشانی‌ها با دو گل کریم بنزما و سرجیو راموس در دقایق ۳۳ و ۴۵ از اینتر پیش افتاد، اما در ادامه لائوتارو مارتینز و پریشیچ کار را به تساوی کشاندند و در نهایت با تعویض‌های زیدان این رودریگو بود که موفق شد با گلزنی در دقیقه ۸۰ پیروزی را برای رئال به ارمغان بیاورد. اینتر هم با ۲ امتیاز در پایان دور رفت در قعر این گروه قرار گرفت.

در یکی دیگر از دیدار‌های پرگل هفته سوم، لیورپول دست به کار بزرگی زد و توانست در خانه آتالانتا با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید تا شاگردان کلوپ با ۹ امتیاز در آستانه صعود به دور حذفی قرار بگیرند. در این بازی دیگو ژوتا موفق شد با گلزنی در دقایق ۱۶، ۳۳ و ۵۴ هتریک کند. همچنین محمد صلاح و سادیو مانه دیگر گل‌های لیورپول را به ثمر رساندند.

پورتو در حالی که مهدی طارمی را از دقیقه ۸۸  در زمین داشت، در خانه خود با نتیجه قاطع ۳ بر صفر از سد مارسی فرانسه گذشت تا با ۶ امتیاز پس از منچسترسیتی در جایگاه دوم گروه C بایستد. در بازی پدیگر این گروه سیتیزن‌ها با همین نتیجه المپیاکوس یونان را از پیش رو برداشت تا شاگردان گواردیولا با ۹ امتیاز در صدئر این گروه قرار بگیرند.

نتایج کامل دیدار‌های هفته سوم دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰-۲۰۲۱ به ترتیب زیر است:

گروه A:

لوموکوتیو مسکو ۱ - اتلتیکو مادرید ۱

سالزبورگ ۲ - بایرن مونیخ ۶

گروه B:

شاختار دونتسک صفر - مونشن گلادباخ ۶

رئال مادرید ۳ - اینتر ۲

گروه C:

منچستر سیتی ۱ - المپیاکوس صفر

پورتو ۳ - مارسی صفر

گروه D:

میتیلند ۱ - آژاکس ۲

آتالانتا صفر - لیورپول ۵

بیشتر بخوانید:
توقف اتلتیکو مادرید در مسکو/ تحقیر شاختار دونتسک در خانه
انتهای پیام/

نظر شما