شناسهٔ خبر: 43716042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انهدام اهداف زمینی با جنگنده‌های فانتوم

در دومین روز از نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت ، جنگنده بمب افکن‌های سنگین اف ۴ با موشک‌های هوا به زمین ماوریک و بمب‌های هوشمند قاصد، اهداف فرضی را منهدم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امیر سرتیپ دوم خلبان فرهاد گودرزی سخنگوی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت گفت: ساعاتی قبل جنگنده بمب افکن‌های اف ۴ با شلیک موشک‌های ارتقا یافته و بهینه شده ماوریک و استفاده از بمب‌های هوشمند، نقطه زن و دور ایستای قاصد که به همت متخصصان جهاد خود کفایی نیروی هوایی ارتش تولید شده است، اهداف زمینی را مورد اصابت قرار دادند.

امیر سرتیپ دوم خلبان فرهاد گودرزی افزود:پرنده‌های بدون سرنشین آرش، مجهز به سرجنگی برای نخستین بار با طی ۱۰۰ کیلومتر، اقدام به عملیات انتحاری علیع استحکامات دشمن پرداخته و این اهداف را با موفقیت منهدم کردند.

او گفت: هواپیما‌های بمب افکن فانتوم شب گذشته با استفاده از غافلگیری و در ارتفاع پست اقدام به بمباران سنگین هوا به زمین به سمت اهداف از پیش تعیین شده کردند و هواپیمای اف ۴ نیز با استفاده از فلر اقدام به روشنایی صحنه نبرد در راستای شناسایی و انهدام اهداف به وسیله پرنده‌های مشابه کردند.

نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت تا امشب ادامه دارد.

انتهای پیام/م

نظر شما