شناسهٔ خبر: 43715087 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

هشت دیدار در لیگ قهرمانان اروپا

هفته پایانی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ دیدار شروع می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
بر اساس برنامه در هفته سوم این رقابت‌ها و در گروه A، سالزبورگ با بایرن مونیخ و لوکوموتیو مسکو با اتلتیکومادرید دیدار می‌کنند. بایرن مونیخ پس از کسب ۶ امتیاز از دو دیدار در شرایط خوبی قرار دارد و برای ادامه این روند به دیدار سالزبورگ خواهد رفت. مدافع عنوان قهرمانی با برتری در این دیدار تقریبا خیال خود را برای صعود راحت خواهد کرد.
****
در گروه B، رئال مادرید با اینتر و شاختاردونتسک با مونشن گلادباخ دیدار می‌کنند. رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا شرایط خوبی ندارد. کسب ۱ امتیاز از دو بازی ناامیدکننده است و در صورتی که رئال نتواند اینتر را شکست دهد کارش برای صعود خیلی سخت شود. در طرف مقابل اینتر بدون روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی در این دیدار به میدان می‌رود.
***
در گروه C، منچسترسیتی با المپیاکوس و پورتو با مارسی مصاف می‌دهند. پپ گواردیولا در سیتی فعلا شرایط خوبی دارد و تیمش بحران مصدومیت را پشت سر گذاشت. سیتی قبل از نبرد حساس هفته بعد برابر لیورپول شاید در این دیدار چند بازیکن خود را استراحت دهد.
****
و سرانجام در گروه D، آتالانتا با لیورپول و میتیلند با آژاکس مسابقه می‌دهند. جدال لیورپول و آتالانتا تقابل دو تیمی است که فوتبال هجومی دوست دارند و به همین عات این دیدار می‌تواند جذابیت بالایی داشته باشد. لیورپول هر دو دیدار خود را در لیگ قهرمانان برده است و در پی سومین برد پیاپی خود است. ۸ بازی باقی مانده این مرحله از رقابت‌ها فردا شب برگزار می‌شود.

نظر شما