شناسهٔ خبر: 43708946 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون استاندار آذربایجان شرقی:

جمعه بازار و بازارهای روزانه مراغه تعطیل شد

مراغه- معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: جمعه بازارهای روستاهای شیخ جان و آغکند ثمرق و همچنین بازارهای روزانه که هر روز در منطقه‌ای از شهر برپا می شود تا اطلاع بعدی تعطیل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری مراغه، سید علی موسوی روز دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان مراغه اظهار داشت: همچنین اصناف گروه های سه و چهار در شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل است و مشکلی در مورد این گروه ها نداریم و در مورد اصناف گروه ۲ محدودیت ها و نظارت های بیشتری اعمال می شود.

وی گفت: همچنین تمامی اماکن ورزشی و اماکن متبرکه و زیارتگاه ها تا اطلاع بعدی تعطیل است.

موسوی افزود: آرایشگاه های زنانه نیز مشمول تعطیلی بوده و آرایشگاه های مردانه با نظارت از سوی نهادهای متولی و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی گفت: تمامی غذاخوری ها و رستوران ها نیز به صورت بیرون بر حق فعالیت دارند و اجازه پذیرایی از مشتریان را در داخل واحد صنفی ندارند.

فرماندار مراغه به عدم رعایت دستورالعمل ها از سوی برخی از اصناف در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: نمایشگاه های خودرو به علت عدم رعایت دستورالعمل های ستاد در طول یک هفته گذشته، تا اطلاع بعدی تعطیل و حق فعالیت ندارند.

موسوی گفت: در طول یک هفته گذشته طی بازدید از اصناف شهرستان خوشبختانه شاهد رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی بیشتر اصناف بودیم.

وی گفت: متاسفانه در این میان برخی از مردم و همشهریان به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا بی توجه هستند که نیازمند فرهنگ سازی در این خصوص از سوی سازمان های مردم نهاد، رسانه ها و فعالان فضای مجازی هستیم.

وی گفت: نیازمند ایجاد حساسیت بیشتر در میان مردم هستیم و گروه های مختلف فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مستمر پروتکل ها و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا را باید در برنامه خود قرار دهند.

نظر شما