شناسهٔ خبر: 43687080 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مشکلی در تامین انسولین در آذربایجان شرقی وجود ندارد

تبریز- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: هیچ مشکلی از بابت تامین انسولین مورد نیاز بیماران دیالیزی در استان وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، علی بدر شکوهی در جلسه کمیته بیماری‌های خاص استان، با قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده اداره کل بیمه سلامت و انجمن‎های فعال در زمینه رسیدگی به مشکلات بیماران خاص استان، اظهار داشت: تامین سلامت عمومی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ماست و در این زمینه رسیدگی به وضعیت بیماران خاص از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار است.

 وی خواستار همکاری بیشتر و مستمر انجمن‌های مختلف بیماری‌های خاص با بیماران شد و ادامه داد: رفع نیازهای این عزیزان باید در بستر یک برنامه‌ریزی کاربردی، تخصصی و برنامه محور رفع شود.

شکوهی با اشاره به محدودیت منابع دولتی در حمایت از بیماران خاص، اظهار داشت: خوشبختانه بسیاری از افراد مبتلا به بیماری‌های خاص در استان‌، تحت پوشش بیمه سلامت و سایر مراکز حمایتی هستند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استان افزود: انتظار داریم خیرین نیک اندیش استان در این زمینه نیز ورود کرده و برای درمان و نجات جان هزاران بیمار خاص در جامعه، همت کنند.

شکوهی با اشاره به برخی مشکلات در تامین دارو بیماری‌های خاص در استان، گفت: به رغم تمامی مشکلات، موفقیت‌های بسیار خوبی در زمینه تولیدات بومی اقلام دارویی مختلف داریم.

وی افزود: در زمینه انسولین نیز هیچ مشکلی در استان وجود ندارد و امیدواریم نیاز بیماران دیالیزی به این دارو توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز تامین شود.

نظر شما