شناسهٔ خبر: 43705059 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

از ساعت ۱۲ ظهر امروز؛

محدودیت‌های کرونایی در استان ایلام آغاز شد

همزمان با تشدید شیوع کرونا ویروس در استان ایلام و اعلام وضعیت فوق خطرناک در برخی شهرستان‌ها محدودیت‌های شدیدی در استان اعمال و از ظهر امروز آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بر اساس مصوبه نشست کمیته امنیتی، اجتماعی، انتظامی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا ویروس، محدودیت‌های تردد در مرکز استان از امروز ساعت ۱۲ آغاز و تاروز جمعه شانزدهم آبان ماه ادامه دارد.

بر اساس این مصوبه از خروج خودرو‌های شخصی با پلاک بومی و ورود خودرو‌های غیربومی به شهر‌های با وضعیت قرمز جلوگیری به عمل می‌آید.

همچنین امروز ستاد استانی مقابله با کرونا با توجه به وضعیت فوق خطرناک در شهرستان‌های ایوان و ایلام محدودیت‌های جدیدی را اعمال کرد.

بر این اساس در شهرستان‌های پرخطر ایلام و ایوان از امروز به مدت یک هفته مشاغل گروه‌های شغلی ۲ و ۳ و ۴ تعطیل و حضور کارمندان تا ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های ایلام و ایوان بدلیل آمار بالای مبتلایان، فوتی‌ها و همچنین تعداد بستری‌ها در وضعیت فوق خطرناک قرار گرفته اند.

در استان ۵۸۰ هزار نفری ایلام تا این لحظه ۱۶ هزار و ۶۰۰ مبتلا، ۳۸۰ مورد فوتی و ۳۸۰ بستری ثبت شده است.

در استان ایلام شهرستان‌های ایوان و ایلام در وضعیت سیاه؛ دره شهر، چرداول، دهلران، مهران و آبدانان در وضعیت قرمز؛ شهرستان‌های بدره، سیروان، ملکشاهی در وضعیت نارنجی و هلیلان در وضعیت زرد قرار دارد.

نظر شما