شناسهٔ خبر: 43676856 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهرداری تهران به رفع خطر از درختان مجاور اردوگاه منظریه اقدام کند

تهران-ایرنا- عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران در اسرع وقت نسبت به رفع خطر از درختان مجاور اردوگاه منظریه اقدام کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا «سیدآرش حسینی میلانی» روز یکشنبه در دویست و چهل و ششمین جلسه  شورای شهر در تذکری درباره برپایی سایت برف‌روبی و انباشت نمک در محوطه اردوگاه منظریه تهران، افزود: حفظ اردوگاه منظریه برای شهر تهران بسیار مهم بوده و از محدود پهنه‌های پیوسته سبز در شمال شهر تهران است.  

وی صیانت و حفاظت از فضای سبز اردوگاه شهید باهنر را جزو اولویت‌های شهر دانست که مدیریت شهرداری باید حساسیت و اهتمام لازم را باید در اینباره داشته باشد.

به گفته وی طی چند روز گذشته شهرداری ناحیه ۴ منطقه یک، به برپایی سایت برف‌روبی در قسمت غربی اردوگاه منظریه کرده است.  

میلانی اضافه کرد: در سال ۹۷ نیز احداث سایت برف‌روبی و انتشار غبار نمک منجر به صدمه جدی به ۴۰ اصله درخت اطراف آن شد ولی همچنان شاهد تکرار این اقدام هستیم.  

عضو شورای تهران با تاکید بر ضرورت حفاظت از فضای سبز، اظهارداشت: با توجه به ضرورت حفاظت از فضای سبز به شهرداری تهران تذکر می‌دهم در اسرع وقت نسبت به رفع خطر از درختان مجاور اقدام کند.

وی همچنین در تذکر دیگری به سازمان بوستان‌ها خواستار تعیین، تکلیف بر زمین مانده تهیه شناسنامه برای درختان این اردوگاه شد.

میلانی بیان کرد: سازمان بوستان‌ها باید گزارشی از اقدامات انجام شده را به شورای اسلامی شهر ارسال کند.

نظر شما