شناسهٔ خبر: 43655685 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

وضعیت تأمین دارو اطمینان بخش است

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: ذخایر راهبردی دارو و تجهیزات پزشکی در شرایط اطمینان بخش است و با تخصیص ارز اقلام مورد نیاز کرونایی از سوی بانک مرکزی ضریب اطمینان افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 دکتر محمدرضا شانه ساز در نشست خبری افزود: به رغم افزایش مراجعات به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، هیچ مشکلی در تأمین داروی بیماران کرونایی نداریم و برخی شنیده‌ها ارتباطی با حوزه‌های بیمارستانی ندارد.
 
 رئیس سازمان غذا و دارو با تأکید بر فعالیت شبکه سازمان یافته در خصوص انتشار مطالب دروغ در شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان معاند، گفت: متأسفانه شبکه‌های معاند هیچ خبری در خصوص تحریم ظالمانه دارویی ملت ایران منتشر نمی‌کنند، اما با انتشار مطالب دروغ مانند کشف داروی ایرانی در عراق، افکار عمومی را نگران می‌کنند و متأسفانه برخی از این مطالب دروغ در برخی رسانه‌های داخلی بازتاب دارد.
 
دکتر شانه ساز افزود: هم اکنون ماسک با قیمت مصوب هزار و ۳۰۰ تومان در داروخانه‌ها توزیع شده است و کاهش قیمت قلم انسولین در دستور کار ماست.
<div id="video-display-embed-code_325500" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/803430/325500?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما