شناسهٔ خبر: 43605322 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون استاندار اردبیل:

مرکز شبانه روزی بررسی فوریت‌های سرمایه گذاری در استان اردبیل دایر شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: مرکز شبانه روزی بررسی فوریت‌های سرمایه گذاری در اداره کل صمت استان دایر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در  جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در این مرکز تشکیل شد، گفت: در این مرکز مشکلات فوریتی واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان  بررسی می شود.

او افزود: طبق اساس نامه این مرکز ، قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این مرکز  مستقر و نمایندگان  دستگاه‌های عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای رفع مشکلات سرمایه گذاران حاضر خواهند شد.

عزیزی بیان کرد:  همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب نمایندگان دستگاه ها در این مرکز مستقر  می شوند.

او ادامه داد: همچنین  از ساعت ۸ شب تا ۸ صبح نیز این مرکز به صورت تلفنی پاسخگوی متقاضیان بوده مشکلات آن ها به  مسئولان ذیربط انعکاس داده می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل افزود: این مسایل به دستگاه های اجرایی منعکس و نظرات دستگاه ها نیز اخذ و پس از جلسات کارشناسی در جلسات مدیریتی طرح و مرتفع خواهد شد.

 بررسی مشکلات تسهیلاتی و زیرساختی ۹ واحد تولیدی و  تصمیم گیری لازم به منظور حل مشکلات این واحدها از جمله اقدامات انجام گرفته در اولین جلسه رفع موانع تولید در مرکز بررسی فوریت های سرمایه گذاری بود.

انتهای پیام/ع

 

نظر شما