شناسهٔ خبر: 43588532 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در بیانیه‌ای اعلام شد؛

اقدامات اسلام‌ستیزانه وحدت مسلمانان را بیشتر می‌کند

مشهد ـ جمعیت بانوان فرهیخته سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیانیه ای اعلام کرده که اقدامات اسلام ستیزانه، وحدت هر چه بیشتر مسلمانان در برابر مستکبرین عالم را در پی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعیت بانوان فرهیخته سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی در محکومیت اظهارات رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام(ص) بیانیه ای را صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ (سوره مبارکه صف آیه ۸)

اهانت تاسف بار و شرم آور که در باب توهین به ساحت قدسی پیامبر رحمت (ص) صورت گرفته و نیز حمایت گستاخانه رئیس جمهور فرانسه که از مدعیان دروغین آزادی بیان است؛ بی تردید نشان از پستی اهانت کننده و درماندگی و بی منطقی آن ها دارد.

اینگونه اقدامات اسلام ستیزانه نیز، اعمال تازه ای نیست و با نگاهی به تاریخچه و سابقه اینگونه رفتار می‌بینیم که رفتارهای هتاکانه، در دنیایی که به آزادی بیان مشهور شده است، سابقه ای طولانی دارد، با اذعان بر اینکه به حول و قوه الهی، اقدامات زبونانه ای مانند اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله وسلم، وحدت هر چه بیشتر مسلمانان در برابر مستکبرین عالم را در پی خواهد داشت.

سران کفر در غرب بدانند، جهان اسلام این اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» و هرگونه توهین به مقدسات، ادیان و پیامبران را که انگیزه دلیل آن چیزی به جز وحشت آن ها از رشد بی سابقه اسلام نیست به شدت محکوم می کند و اعلام می داریم که ما با الگو گرفتن از سیره اهل بیت علیهم السلام در برابر دست اندرکاران هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله وسلم و حامیان کوردل آن ها  می ایستیم و با قلب، زبان و اقدامی حسینی به مقاومت و مبارزه با راه و منش این شیاطین استکباری ادامه خواهیم داد.   

وسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُون

نظر شما