شناسهٔ خبر: 435515 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

زخمي شدن 15 صهيونيست در حملات موشکي مقاومت فلسطين از غزه

صاحب‌خبر - تهران/ واحد مرکزی خبر/ سیاسی 1393/04/21
منابع خبری صهیونیستی اعلام کردند دست کم 15 صهیونیست در حملات موشکی روز جمعه مبارزان فلسطینی به مناطق جنوب و مرکز فلسطین اشغالی زخمی شدند .
منابع خبری با اعلام این خبر تاکید کردند حالِ برخی از زخمی ها وخیم است.
منابع خبری تاکیدکردند فعالان فلسطینی از بامداد روز جمعه تا اواسط دیشب بیش از 141 موشک از نوار غزه به مناطق مختلف اسرائیل شلیک کردند .
این منابع افزودند از آغاز دور جدید درگیری ها در نوار غزه فعالان فلسطینی بیش از 405 موشک به مناطق جنوب ، مرکز و حتی شمال اسرائیل شلیک کردند و سامانه گنبد آهنین اسرائیل تنها 50 موشک را رهگیری و منهدم کرده است .
به گزارش خبرگزاری سما از بیت المقدس ، منابع اسرائیلی گزارش دادند فعالان فلسطینی جمعه شب دو موشک به شهر بئرالسبع و منطقه النقب در جنوب اسرائیل شلیک کردند که تلفات و خساراتی نداشت .
فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو هم دیشب هدف موشک گردانهای شهید قسام شاخه نظامی جنبش حماس قرار گرفت و این حمله بسیاری از شرکت های هواپیمایی خارجی را واداشت تا پروازهای خود را به اسرائیل متوقف کنند.
گردانهای قسام دیروز هم سه موشک از نوع از (ام 75 ) به فرودگاه بن گوریون شلیک کردند.
بر اساس گزارش های منابع اسرائیلی حملات موشکی مقاومت فلسطین به مناطق حساس اسرائیل مانند فرودگاه ها و بزرگراه ها خسارات سنگینی به اقتصاد اسرائیل وارد کرده و این مسئله بازتاب های زیادی در رسانه های خبری اسرائیل در پی داشته است .
148/125/

نظر شما