شناسهٔ خبر: 43508843 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نتایج کنکور دکتری سال ۹۹ اعلام شد

اسامی‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1399 اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، اسامی‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1399 کلیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

نتایج هم اکنون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس است.

پذیرفته شدگان آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال1399 به چند نکته توجه کنند.

متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان واحد های دانشگاه آزاداسلامی قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محلهای قبولی ثبت‌نام کنند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند؛ در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

پذیرفته‌شدگان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (به جز دانشگاه آزاد اسلامی)‌ که‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ هر یک‌ از کدرشته محل‌های‌ تحصیلی اعلام‌ شده‌ است‌، برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام از روز سه‌شنبه ۶ آبان ۹۹ به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

اسامی متقاضیانی که از رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کرده اند و پس از شرکت در مراحل مصاحبه در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند متعاقباً از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما