شناسهٔ خبر: 43498829 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

جزئیات نزاع مسلحانه در شهرستان بهمئی/۲ کشته و ۴ مجروح

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سه نفر از عاملان نزاع دسته جمعی مسلحانه در شهرستان بهمئی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستاد" کیقباد مصطفایی" در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی مسلحانه در یکی از روستاهای شهر " لیکک"، مرکز شهرستان بهمئی، بلافاصله مأموران انتظامی این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل وقوع درگیری اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در بررسی مأموران مشخص شد که روز گذشته برخوردی بین دو پسربچه این روستا رخ داده و منجر به وقوع نزاع دسته جمعی بین خانواده‌ها شده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: در پی نزاع مسلحانه بین خانواده‌ها متأسفانه حین نزاع ۲ نفر از طرفین درگیری در پی وقوع تیراندازی کشته شد و ۴ نفر دیگر از طرفین مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

مصطفایی تاکید کرد: مأموران با حضور در محل وقوع نزاع سه نفر از عاملان تیراندازی را شناسایی و دستگیر درگیری و سه قبضه سلاح گرم از آن‌ها کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر منازعان در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد، ادامه داد: بحمدالله با حضور پلیس امنیت در منطقه برقرار است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آورد.

نظر شما