شناسهٔ خبر: 4348423 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

القاعده بزرگترین پیروز حملات سعودی به یمن

خبرگزاری شبستان: عربستان سعودی تجاوز به خاک یمن را ادامه می دهد و گزارش ها از کشته شدن بیش از ۵۱۹ تن طی ناآرامی های دو هفته گذشته خبر می دهد. در همین حال القاعده بزرگترین پیروز تجاوزات سعودی به این کشور محسوب می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان یمن تحت شدید ترین حملات هوایی ائتلاف عربی به همراه رژیم صهیونیستی قرار دارد در همین حال اردن از اتباع خود خواسته تا این کشور را ظرف ۴۸ ساعت آینده ترک کنند ، این در حالی است که نیروهای القاعده را می توان بزرگترین پیروز میدان نبرد در یمن دانست . 

آمریکایی ها پایگاه های مبارزه با القاعده خود را ترک کرده اند و این گروهک تروریستی به عنوان یکی از بازو های عربستان به حمایت زمینی از حملات هوایی سعودی ها و ائتلاف عربی مشغول است. به نظر می رسد القاعده طی دو هفته گذشته جایگاه خود را در یمن تقویت کرده است .

منطقه حضرالموت در حال حاضر تحت اشغال نیروهای القاعده قرار گرفته و این گروهک تروریستی از حامیان عبد ربه منصور الهادی رئیس جمهور مستعفی یمن حمایت می کنند. از سوی دیگر ارتش یمن به همراه نیروهای انصارالله در جبهه های عدن و جنوب با القاعده و تروریست ها درگیر هستند و عربستان با ارسال سلاح از طریق آسمان به شبه نظامیان در جهت تقویت آنها گام بر می دارد.

پایان پیام / 

نظر شما