شناسهٔ خبر: 4347260 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیر پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان زنجان عنوان کرد

توزیع 110 تن مرغ منجمد در ایام تعطیلات نوروزی

مدیر پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی 110 تن مرغ منجمد و هفت تن گوشت منجمد در سطح شهرهای استان زنجان توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

سید سعید هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت توزیع مرغ منجمد در استان زنجان بسیار مطلوب است.

وی به برنامه توزیع مرغ منجمد جهاد کشاورزی استان زنجان در سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: طی سال گذشته یک هزار و 400 تن مرغ منجمد در سطح استان زنجان توزیع شده است.

مدیر پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان زنجان ادامه داد: از این میزان 400 تن مرغ منجمد در اسفند ماه سال گذشته توزیع شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سه ماهه آخر سال گذشته 150 تن گوشت منجمد در سطح استان زنجان توزیع شد، تصریح  کرد: سال گذشته استقبال خوبی از برنامه توزیع مرغ منجمد صورت گرفت.

هاشمی با بیان اینکه برنامه توزیع مرغ منجمد از سال 90 در سطح استان زنجان آغاز شده است، یادآور شد: در سال‌های گذشته میزان توزیع مرغ منجمد در سطح استان بیشتر از سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد: سال 92 به میزان یک هزار و 500 تن مرغ منجمد در سطح استان زنجان توزیع شد.

مدیر پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه مرغ منجمد مورد نیاز استان از مرغداری‌های استان زنجان تامین می‌شود، تصریح کرد: اگر مرغ منجمد استان زنجان پاسخگوی نیاز هم استانی‌ها نباشد میزان مورد نیاز از دیگر استان‌های کشورمان تامین خواهد شد.

وی به برنامه نظارت و بازرسی دقیق سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی استان از نحوه توزیع مرغ منجمد در استان اشاره کرد و اظهار داشت: بازرسی دقیقی نسبت به توزیع مرغ منجمد و گوشت منجمد در استان صورت گرفته است.

*توزیع 110 تن مرغ منجمد در ایام تعطیلات نوروزی

هاشمی در ادامه به وضعیت توزیع مرغ و گوشت منجمد طی 14 روز تعطیلات نوروز امسال اشاره کرد و یادآور شد: طی این مدت 110 تن مرغ منجمد و هفت تن گوشت منجمد در سطح شهرهای استان زنجان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه توزیع مرغ منجمد تا شهریور ماه سال جاری ادامه می‌یابد، تصریح کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در زمینه ذخیره مرغ منجمد و توزیع آن در سطح شهرهای استان زنجان وجود ندارد.

مدیر پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروز هر سال مصرف مرغ در بین شهروندان افزایش می‌یابد، اظهار داشت: معمولا بعد از پایان تعطیلات مصرف مرغ در بین شهروندان کاهش می‌یابد.

وی در پایان به قیمت مرغ گرم در بازار زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر هر کیلو مرغ گرم با قیمت 7 هزار و 200 تومان به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/73008/ط30/ژ1001

برچسب‌ها:

نظر شما