شناسهٔ خبر: 43463023 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

آیات عظام در دیدار فرمانده ناجا

برای آسیب‌های فضای مجازی و گرانی چاره اندیشی شود

فرمانده ناجا، امروز همزمان با هفته ناجا و در سفر به قم با تولیت آستان حضرت معصومه (س) و آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی و آیت الله سبحانی دیدار کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) هم در دیدار فرمانده ناجا از اقدامات پلیس در برخورد قاطع با عوامل اخلال در نظام اقتصادی قدردانی کرد.

آیت الله سعیدی، مشکلات اقتصادی را از عوامل گسترش جرم دانست و گفت: در این شرایط، پلیس به خوبی توانسته در این شرایط نابسامان اقتصادی، با پیشگیری از گسترش بزهکاری با عوامل اخلال در نظام اقتصادی برخورد قاطعی داشته باشد.

امام جمعه قم لباس خدمت در نیروی انتظامی را لباس افتخار و شرف دانست و افزود: همه ما قدردان تلاش‌های مخلصانه این نیرو هستیم.

آیت الله سعیدی افزود: امنیت مهمترین شاخص توسعه هرکشور است که نیروی انتظامی توانسته به شایستگی با برقراری نظم و امنیت این ماموریت بزرگ را انجام دهد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) همچنین از اقدامات پلیس در مبارزه با ویروس کرونا تجلیل کرد و افزود: قطعا اگر تلاش‌های این نیرو نبود ما امروز شاهد گسترش این ویروس در کشور بودیم.
 
آیت الله مکارم شیرازی: آسیب های فضای مجازی بلای جان مردم شده است 

آیت الله مکارم شیرازی هم در دیدار سردار اشتری، آسیب‌های فضای مجازی را بلای جان مردم خواند و گفت: متاسفانه امروز عده‌ای با انتشار مطالب کذب تلاش می‌کنند تا بین مردم و مسئولان اختلاف ایجاد کنند.

این مرجع تقلید گفت: شایعه پراکنی و اختلاف افکنی از آسیب‌های فضای مجازی است و حتی علیه خود بنده، بار‌ها مطالب دروغ منتشر کرده اند، اما خوشبختانه مردم ما آگاهند و به این شایعات توجهی نمی‌کنند.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه ممکن است عده‌ای به دلیل تخلفاتی که داشته اند علیه نیروی انتظامی سم پاشی کنند افزود: اقدامات این افراد، بی اثر است و نباید به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز محبوب مردم است چراکه بیش از همه با مردم ارتباط دارد و در جامعه خدمات ارائه می‌دهد گفت: نیروی انتظامی پیشگیری را اصلی راهبردی در فعالیت‌های خود قرار دهد چراکه با ریشه یابی جرائم و مفاسد می‌توان بسیاری از معضلات اجتماعی را حل کرد.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه قم با وجود بزرگترین حوزه علمیه شیعه جهان از اهمیت و جایگاه علمی ممتازی در دنیا برخوردار است تصریح کرد: این شهر باید پاکتر از سایر شهر‌ها باشد و وجود برخی مظاهر فساد و آلودگی‌ها زیبنده این شهر نیست.

آیت الله نوری همدانی: دولت برای گرانی چاره اندیشی کند 

آیت الله نوری همدانی هم در دیدار سردار اشتری، گرانی و تورم را از مشکلات جدی مردم برشمرد و از دولت خواست برای رفع این نارسایی‌ها چاره اندیشی کند.

آیت الله نوری همدانی، عملکرد ناجا را رضایت بخش دانست و گفت: امروز مردم قدردان تلاش‌های این نیرو هستند و به آن اطمینان دارند.

این مرجع تقلید با اشاره به آیات و روایات، خدمت به امنیت و نظم مردم را عبادت عنوان کرد و یادآور شد: پلیس در نظام اسلامی با پلیس سایر کشور‌ها متفاوت است چرا که جایگاه پلیس در جمهوری اسلامی نه تنها برای حفظ امنیت جانی، بلکه حافظ فرهنگ و ارزش‌های دینی جامعه هم هست.

آیت الله نوری همدانی همچنین از اقدامات پلیس در مبارزه با ویروس کرونا تجلیل و جانفشانی مدافعان سلامت را ستود.

آیت الله سبحانی: شرایط بازار گسترش نارضایتی و جرائم را بوجود آورده

آیت الله سبحانی گفت: گرانی و مشکلات معیشتی و نبود ثبات قیمت‌ها در بازار، مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است.

این مرجع تقلید در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: شرایط بازار طوری شده که مردم از قیمت فردای کالا‌ها خبر ندارند و این مسئله آشفتگی در بازار و گسترش نارضایتی و جرائم را بوجود آورده است.

آیت الله سبحانی افزود: چرا نباید دولت در بازار، نظارت جدی داشته باشد تا چنین آشفتگی در قیمت اجناس به وجود نیاید؟
این مرجع تقلید با اشاره به آمار روز افزون جانباختگان بیماری کرونا در کشور گفت: متاسفانه شاهد افزایش سفر‌های جاده‌ای هستیم که این نشان دهنده این است که دولت الزامات لازم را برای جلوگیری از این سفر‌ها پیش بینی نکرده است و باید با جدیت جلوی این سفر‌های غیرضروری گرفته شود.

آیت الله سبحانی با تجلیل و تکریم از تلاش مدافعان سلامت گفت: همه ما باید شاکر و قدردان زحمات و جانفشانی کادر درمان باشیم چراکه این عزیزان، جان خود را برای حفظ سلامتی ما به خطر می‌اندازند و ما وظیفه داریم که همه دستورات بهداشتی را رعایت کنیم تا کار این مجاهدان را بیش از پیش اضافه نکنیم. وی همچنین از تلاش‌ها و مجاهدت‌های جان برکفان نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد.

نظر شما