شناسهٔ خبر: 43449844 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

رسول‌پناه در حاشینه نشست با مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس؛

مشکلات پرسپولیس در آینده با درآمدهای ارزی‌اش حل خواهد شد

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه رفع مشکلات مالی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیازمند اختصاص بودجه است، گفت: مشکلات پرسپولیس در آینده با درآمدهای ارزی‌اش حل خواهد شد اما مشکلات کنونی نیازمند کمک مسئولان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مهدی رسول‌پناه پس از حضور در مجلس شورای اسلامی و نشست مجمع نمایندگان استان تهران در جمع خبرنگاران، گفت: در خصوص مشکلات باشگاه پرسپولیس امروز دیداری با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی داشتیم.  پرسپولیس یکی از بزرگترین باشگاه‌ها است مشکلات و دغدغه‌هایمان را در این دیدار بیان کردیم.

وی با بیان اینکه پرسپولیس یکی از بزرگترین باشگاه و قهرمان غرب آسیا شده است، تاکید کرد:‌مشکلات باشگاه پرسپولیس خیلی زیاد است به خصوص در بخش مالی که امیدوارم به راهکار مناسبی برسیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه در این جلسات چه قول‌هایی از نمایندگان برای حل مشکلات گرفته‌اید، عنوان کرد:‌ نظر ما این بود که بودجه‌ای برای این دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اختصاص دهند. بحث من باشگاه پرسپولیس است و نماینده استقلال هم در اینجا حضور داشت. بودجه‌ای را به صورت مشخص برای دو باشگاه به صورت فوری برای باشگاه‌ها اختصاص دهند و به صورت خیلی فوری در اختیار باشگاه‌ها قرار دهند تا مشکل دو باشگاه به خصوص باشگاه پرسپولیس حل شود. ما پیشنهادات خود را ارائه کردیم و امیدواریم مجلس به راهکار مناسبی در این خصوص برسد.

رسول‌پناه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه ظاهرا از مطالبات برانکو 130-140 دلار باقی مانده که این هفته این مبالغ پرداخت خواهد شد و این پرونده بسته می‌شود گفت: میزان طلب برانکو و دستیارانش دو میلیون دلار بوده است. اکنون حدود 160-170 هزار یورو باقی مانده که با پرداخت این مبلغ پرونده برانکو و دستیارانش بسته می‌شود. منابع آن هم ایجاد شده که در دو سه روز آینده تا آخر هفته پرونده برانکو بسته خواهد شد

وی در مورد بحث خصوصی سازی پرسپولیس گفت: در بحث خصوصی سازی اقدامات خوبی انجام شده است صورت‌های مالی ما هم یکی دو هفته مشخص و به مجمع ارسال می‌شود تا مجمع برگزار شود؛ تثبیت املاک هم شده است و منتظریم که مجمع برگزار شود.

مشکلات پرسپولیس با درآمدهای آتی‌اش حل خواهد شد

رسول‌پناه در مورد اینکه نمایندگان مجلس به شما قول پرداخت هزینه‌های جاری را دادند یا اینکه به صورت مشخص یا اینکه به پرسپولیس به گونه‌ای کمک خواهد شد که بدهی‌‌های گذشته را تحت پوشش قرار دهد گفت: بحث ما هم بدهی‌های قبلی و هم هزینه‌های جاری است. پرسپولیس تیم بزرگی است و هزینه‌های زیادی هم دارد. کارگزار باشگاه هم به تعهدات خود عمل کرده و ما نمی‌توانیم بیش از این به کارگزار فشار آوریم. بنابراین معتقدیم اگر کمکی از سوی مجلس صورت گیرد هم بتوانیم بدهی‌ها را تسویه کنیم هم در آینده پرسپولیس به مشکل برنخواهد خورد. مشکلات پرسپولیس با درآمدهای آتی‌اش حل خواهد شد اما در حال حاضر یک مسئله فوری داریم که اگر کمک شود پرسپولیس دیگر به مشکل نخواهد خورد./

پایان پیام

نظر شما