شناسهٔ خبر: 43435516 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

بورس تهران در سراشیبی | بازگشت شاخص کل به کانال ۱.۴ میلیون واحد

بازار سهام امروز دوشنبه ۲۸ مهرماه را کاهشی آغاز کرد و شاخص کل با افت ۴۰ هزار و ۲۷۸ واحد به کانال ۱.۴ میلیون واحد بازگشت و هم اکنون در محدوده یک میلیون و ۴۷۳ هزار واحد قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۱۷ شاخص کل با ۴۰ هزار و ۲۷۸ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۷۳ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۹۲۲ واحد کاهش به رقم ۴۰۲ هزار و ۵۱۵ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۲۱۱ هزار و ۸۶۸ معامله به ارزش ۲۱ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین،  معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۳۱۷ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۴۰۴ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۱۸۰ هزار و ۲۹ معامله انجام داده‌اند که ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال ارزش داشت.

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی زاگرس،  فولاد هرمزگان جنوب، فرابورس ایران و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.  

برچسب‌ها:

نظر شما