شناسهٔ خبر: 43431383 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

در فدراسیون تیراندازی هیچ‌کس پاسخگو نیست

مسئولان فدراسیون تیراندازی در مقابل مشکلات موجود تنها سکوت کرده‌اند و باید دید مداخله وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای رفع مشکلات موجود نتیجه‌ بخش می شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری ایسنا: مسئولان فدراسیون تیراندازی در مقابل مشکلات موجود تنها سکوت کرده‌اند و باید دید مداخله وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای رفع مشکلات موجود نتیجه‌ بخش می شود.

 تیراندازی ایران همیشه به دلیل تحریم‌ها با مشکلاتی همچون کمبود فشنگ، ساچمه و اسلحه مواجه بوده اما اکنون با شیوع کرونا و بسته شدن مسیرهای پروازی این مشکلات بیشتر از پیش گریبانگیر تیراندازان المپیکی شده است. البته در حال حاضر کمبود مهمات و نبود مسابقه تنها مشکل سر راه تیراندازان ایرانی نیست. عدم تعیین تکلیف قرارداد سرمربیان، تعطیل شدن اردوها و بی برنامه‌گی نیز مشکلات را دوچندان کرده است.

در این شرایط راه‌حل فدراسیون تیراندازی برای پایان دادن به حواشی، ممنوع المصاحبه کردن ورزشکاران، مربیان و مسئولان فدراسیون بوده است، اما باید دانست این کار راه به جایی نخواهد برد. فدراسیون تیراندازی ۶ ورزشکار المپیکی دارد که باید در کمال آرامش با همه کمبودها در کنار سرمربیانی که با آن‌ها کسب سهمیه کرده‌اند تمرین کنند تا ایران بتواند در المپیک ۲۰۲۰ توکیو صاحب مدال شود اما سکوت مسئولان فدراسیون در مقابل مشکلات تنها پاک کردن صورت مساله خواهد بود.

در حال حاضر با توجه به اینکه فدراسیون نتوانسته مشکلاتش را خودش حل کند پای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم به ماجرای قرارداد سرمربی تیم ملی تفنگ باز شده است. صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک اعلام کرده که قرار است در کمیته ملی المپیک با حضور خودش جلساتی با تیراندازان ملی‌پوش برگزار کند تا به مشکلاتشان رسیدگی شود. از طرفی قرار است طاهریان و فرهادی زاد نیز به این قضیه ورود کنند و جلساتی را با الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ داشته باشند تا مشکلات برطرف شود. همچنین صالحی امیری برای پایان دادن به مشکلات مالی مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید مهمات به فدراسیون کمک کرد.

قطعا الهام هاشمی که زمانی ورزشکار ملی بوده و حال به عنوان سرمربی برای بالا رفتن پرچم ایران تلاش می‌کند با تحریم‌ها و مشکلات موجود برای تهیه فشنگ و مهمات آشنا است و خواسته‌های انجام نشدنی در دستور کارش قرار نمی‌دهد، همانطور که در همین شرایط تحریم‌ها ایران را صاحب 4 سهمیه در رشته تفنگ کرد. مسلما این مربی برای رسیدن به مدال المپیک به حداقل امکاناتی نیاز دارد و انتظار دارد فدراسیون درصدد رفع آن نیازها تلاش کند. بنابراین عقد قرارداد با این سرمربی و قبول خواسته‌های فنی‌اش کار چندان سختی به نظر نمی‌رسد.

حال باید دید با همه این شرایط علی دادگر رییس فدراسیون می‌تواند به مشکلات پایان دهد و فضای آرامی را برای ملی‌پوشان فراهم کند؟

نظر شما