شناسهٔ خبر: 43427231 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

حوادث کار

حادثه شرکت پودر ماهی در قشم/ ۴ فوتی و یک مصدوم

در حادثه شرکت پودر ماهی در قشم، ۴ نفر کشته شدند.

صاحب‌خبر -

بخشدار شهاب اظهار‌کرد: چهار کارگر بر اثر قرارگیری در معرض گاز ناشی از فاضلاب شرکت پودر ماهی سوزا در جزیره قشم جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز به بیمارستان منتقل شده است.

به گزارش فارس، عبدالطیف گورانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: ۴ کارگر بر اثر قرارگیری در معرض گاز ناشی از فاضلاب شرکت پودر ماهی سوزا جان خود را از دست دادند.

او ادامه داد: یک نفر نیز به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار دارد که جزئیات بیشتری از وضعیت وی در دست نیست.

بخشدار شهاب شهرستان قشم تصریح کرد :بر اساس بررسی های صورت گرفته گاز ساطع شده از دیگ بخار این شرکت هنگامی که کارگران برای نظافت آن اقدام می کنند، باعث مرگ آنان می شود.

حدود ۱۵ سال قبل نیز حادثه ای مشابه آنچه امروز رخ داده سبب مرگ تعدادی از کارگران شرکت پودر ماهی در شهرستان قشم شده بود.

اسامی فوتی ها به شرح زیر است:

عبدالباسط حبیب اسحاق، وحید حبیب اسحاق، سعدی کنجلی، سعید محمد شاعر سرودی.

***

رئیس شرکت پودر ماهی شهر سوزای قشم بازداشت شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم از بازداشت رئیس شرکت پودرماهی صبا مجد شهر سوزا در پی حادثه صبح امروز که به جان باختن چهار تن از کارکنان این شرکت منجر شد، خبر داد.

سرهنگ حسین الهی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: رئیس شرکت یاد شده به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم بازداشت و این شرکت نیز با هدف بررسی دقیق کارشناسان تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با دریافت خبر تلخ حادثه صبح امروز بلافاصله به اتفاق دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم برای بررسی دقیق علت این اتفاق دردناک در محل حادثه حاضر شدند.

نظر شما