شناسهٔ خبر: 4341598 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

شاکری در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:

برگزاری نخستین جلسه شورای شهر تهران در سال ۹۴ در پارک/ نام گذاری بوستان ۱۴ هکتاری اتوبان شهید بابایی در دستور کار فردا

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از برگزاری نخستین جلسه شورای شهر تهران در سال ۹۴ در بوستان تازه تاسیس اتوبان شهید بابایی خبر داد و گفت: فردا اعضای شورای شهر تهران با حضور در این بوستان آن را نام گزاری خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «خبرگزاری دانشجو» با اشاره به برگزاری نخستین جلسه سال 94 شورای شهر تهران گفت: فردا اعضای شورای شهر تهران جلسه خود را در بوستان تازه تاسیس اتوبان شهید بابایی که در روز 13 فروردین با حضور مردم به بهره برداری رسمی رسید، برگزار خواهند کرد و نامگزاری این پارک را در دستور کار خود دارند.

 

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: خوشبختانه این پارک ۱۴ هکتاری با تلاش شبانه روزی در روز 13 فروردین به بهره برداری رسمی رسید و خدمانی از جمله سرویس های بهداشتی، محل های اقامتی و .. نیز برای آن به صورت کامل در نظر گرفته شده است.

 

شاکری خاطر نشان کرد: نام های پیشنهادی برای این بوستان تاکنون شامل خدیجه الکبری، ام ابیها، عقیق و 17 اسفند بوده است که در جلسه فردا شورای شهر تهران نهایی خواهد شد.

نظر شما