شناسهٔ خبر: 43398950 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نیم المپیک 0 - پاری سن ژرمن 4؛ بردی پرگل با درخشش امباپه

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- کیلیان ام باپه پس از به ثمر رساندن گل اول پاری سن ژرمن مقابل نیم، حرکت زیبای انجام داد.
به گزارش آریا، در دیداری که 3 بار تیرک دروازه مانع گلزنی بازیکنان پاری سن ژرمن شد و دروازه بان تیم میزبان نیز 7 سیو موفق داشت، شاگردان توخل 4 گل به ثمر رساندند تا بالاتر از لانس و لیل به طور موقت صدرنشین لیگ فرانسه شوند.
کیلیان ام باپه در جریان برد 4-0 پاری سن ژرمن مقابل نیم المپیک، بریس کرد و نقش بسزایی در پیروزی تیمش ایفا کرد. کیلیان ام باپه پس از به ثمر رساندن گل اول تیمش مقابل نیم المپیک، پیراهنش را بالا برد و با نشان دادن جمله ای به دوربین های تلویزیونی، گلش را به هوادار خردسالش تقدیم کرد. بر روی زیرپیراهنی ام باپه نوشته شده بود: لوکاس شجاع باش. من در کنارت هستم.
لوکاس هوادار 8 ساله پاری سن ژرمن است که با بیماری سرطان مبارزه می کند. او بارها اعلام کرده کیلیان ام باپه بت و الگویش است.
توماس توخل پس از استراحت دادن به نیمار در دیدار با نیم المپیک، از آماده بودن این بازیکن برای تقابل با منچستریونایتد گفت. به نقل از سایت گل، بازی شب گذشته تنها سه روز پس از هت تریک نیمار برای برزیل مقابل پرو و گذشتن از رکورد گلزنی رونالدو نازاریو از راه رسید و به همین جهت توخل تصمیم گرد به فوق ستاره تیمش فشاری وارد نکند.
نیمار مشکلی ندارد. ما با هم حرف زدیم؛ درست همان کاری که با کیلیان هم انجام دادم. ما یک گفتگوی صادقانه داشتیم و من تصمیم گرفتم امروز به او استراحت بدهم. او از فردا کنار ما خواهد بود، تمرین خواهد کرد و آماده تقابل با منچستریونایتد خواهد شد. او قطعا در زمین حضور خواهد داشت.  
توخل در ستایش از ام باپه که در فصل جدید لیگ یک طی 4 بازی موفق به ثبت 4 گل و 3 پاس گل شده است گفت: نمی توانیم در کل بازی های فصل مثل امروز کار کنیم. روز گذشته با کیلیان صحبت کردم و ما در مورد واگذاری مسئولیت ها تصمیم گیری کردیم. او گفت حالش خوب است و واقعا خواستار بازی کردن در این مسابقه بود. او بازیکنی است که می تواند تفاوت را رقم بزند. امروز همین کار را کرد و این خیلی خوب بود.   
بعد از پیروزی 4-0 پاری سن ژرمن مقابل نیم در لیگ1 فرانسه، توماس توخل سرمربی PSG خیال هوادارانش را از بابت وضعیت سلامت نیمار راحت کرد و گفت ستاره بزرگ برزیلی تا روز سه شنبه برای دیدار بزرگ با منچستریونایتد در لیگ قهرمانان آماده خواهد شد.
در دیدار دیروز PSG مقابل نیم که با پیروزی 4-0 پاریسی ها و با دو گل کیلیان امباپه به پایان رسید نیمار غایب بود. نیمار سه روز قبل از آن در دیدار تیم ملی برزیل و پرو موفق به هت تریک شده بود اما به دلیل ضربه‌ای که با پایش وارد شده بود PSG ترجیح داد در این بازی به او استراحت بدهد.
توخل اما در پایان بازی گفت: " نیمار هیچ مشکلی ندارد. من هم با نیمار و هم با کیلیان صحبت کردم. ما صحبت خیلی صریح و صادقانه ای با هم داشتیم و در نهایت تصمیم گرفت امروز به نیمار استراحت بدهم. ولی نیمار از فردا با ما خواهد بود. او تمرین خواهد کرد و برای بازی مقابل منچستریونایتد آماده خواهد شد. نیمار بدون شک در آن بازی در زمین خواهد بود".

نظر شما