شناسهٔ خبر: 43396628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در بازدید از پایگاه های مرزی:

تأمین و حفظ امنیت خط قرمز سپاه است/ پیگیری مشکلات مرزنشینان و زیرساختهای امنیتی باید در اولویت مسوولان باشد

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در بازدید از پایگاه های مرزی ضمن قدردانی از مجاهدت، فداکاری و هوشیاری رزمندگان اسلام در مناطق سخت و صعب‌العبور مرزی اظهار داشت: تأمین و حفظ امنیت کردستان خط قرمز سپاه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز در رأس هیئتی همراه به منظور ارزیابی میزان آمادگی‌های دفاعی و رزمی یگان‌ها، پایگاه‌ها و پاسگاه‌های مرزی مستقر در شهر بانه و سقز، به این دو شهرستان‌ سفر کرد.

 

وی در این سفر دو روزه ابتدا در بدو ورود به شهر بانه، با حضور در گلزار شهدای سیرانبند این شهر، به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

در این بازدید سردار حسینی از میزان بالای آمادگی‌ و اقتدار، تجهیزات پیشرفته، ابتکارات و خلاقیت‌های حافظان امنیت در منطقه ابراز رضایت کرد و گفت: تأمین امنیت مرز‌ها، مقابله با اشرار و گروهک‌های تروریستی و ارتقای بسترهای امنیت پایدار منجر به رونق‌بخشی اقتصاد در این استان خواهد شد.

 

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با  ابراز خرسندی ضمن قدردانی از مجاهدت، فداکاری و هوشیاری رزمندگان اسلام در مناطق سخت و صعب‌العبور مرزی اظهار داشت: تأمین و حفظ امنیت کردستان خط قرمز سپاه است.

سردار حسینی افزود: نیروهای سپاه بیت‌المقدس علی‌رغم همه سختی‌ها و مشکلات، برای حفظ امنیت و آسایش هموطنانشان به‌صورت شبانه‌روزی تلاش کرده و در این راه جان خود را تقدیم می‌کنند و با این کار به دشمن ثابت کرده اند که مدافعان امنیت آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن را دارند.

 فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان در پایان به هم‌ مرز بودن با کشور همجوار عراق اشاره کرد و گفت: امیدوارم زیرساخت‌های مرزی توسعه یافته و مشکلات مرزنشینان برطرف شود و این مهم، در اولویت بررسی و پیگیری  تمامی مسوولین قرار بگیرد.

نظر شما