شناسهٔ خبر: 43395233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

برای اولین بار؛

شرکت شستا در مشگین‌شهر سرمایه‌گذاری می‌کند/ هدفگذاری کاهش بیکاری در شهرستان

مدیرعامل شرکت شستا، علاقمندی این شرکت را برای سرمایه گذاری در حوزه معدن و صنایع فرآوری پایین دستی آن در مشگین شهر اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایلنا، اکبر صمدی فرماندار شهرستان مشگین شهر در نشست مشترک با مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) و محمود عباس‌زاده نماینده مردم مشگین‌شهر عنوان کرد: شهرستان مشگین شهر در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعتی و گردشگری از پتانسیل های بالقوه ای برای سرمایه گذاری برخوردار است ولی علی‌رغم داشتن این استعدادهای بالقوه به علت عدم سرمایه گذاری کلان دولتی و شبه دولتی بالاترین نرخ بیکاری استان اردبیل را دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: از شرکت شستا انتظار داریم در خصوص سرمایه گذاری کلان و ایجاد اشتغال پایدار با احداث مجتمع های بزرگ و پیشرفته در حوزه های دامپروری، سردخانه مدرن و سایر کارخانه جات در حوزه صنایع تبدیلی میوه و همچنین با سرمایه گذاری در پهنه معدنی شهرستان که از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است اقدام نمایند.

اکبر صمدی ابراز کرد: در حوزه گردشگری شهرستان مشگین شهر پتانسیل بسیار بالایی برای سرمایه گذاری دارد ویژگی های منحصر بفرد این شهرستان در این حوزه بی نظیر است وجود آثار تاریخی همچون شهر یئری و جاذبه های طبیعی از سبلان گرفته تا جنگل‌ها و دریاچه‌های مختلف این شهر را به نگین گردشگری شمالغرب کشور تبدیل کرده است. 

در ادامه این نشست رضوانی‌فر مدیر عامل شستا گفت: عدد سرمایه‌گذاری شرکت شستا بزرگ خواهد بود بطوری‌که با این اقدام شرکت شستا بیکاری در این شهرستان به شدت کاهش خواهد یافت.

مدیر عامل شستا اذعان کرد: به شدت علاقمند هستیم تا در حوزه معدن و صنایع فرآوری پایین دستی آن در مشگین شهر سرمایه گذاری کنیم این شهرستان پتانسیل بسیار بالایی در حوزه های مختلف به خصوص معدن برای سرمایه گذاری دارد.

نظر شما