شناسهٔ خبر: 43394633 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

وزیر ورزش ایتالیا در واکنش به صحبت های رونالدو: شهرت نباید باعث غرور و دروغ گویی شود

علیرضا نجاتی

وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا پاسخ صحبت های رونالدو را داد

صاحب‌خبر -

چند بازیکن یوونتوس به نقض قرنطینه متهم شده اند و کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس که اخیرا به ویروس کرونا مبتلا شده، یکی از آن هاست. روز گذشته وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا، کریستیانو رونالدو را به نقض پروتکل های بهداشتی ایتالیا متهم کرد اما کریستیانو رونالدو، این حرف ها را دروغ خواند و گفت پروتکل ها را نقض نکرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، وینچنزو اسپادافورا وزیر ورزش ایتالیا به صحبت های کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد:

شهرت برخی بازیکنان نباید باعث شود آن ها مغرور شوند، به قوانین به احترامی کنند و دروغ بگویند؛ برعکس، وقتی شما مشهور هستید، باید احساس مسئولیت بیشتری داشته باشید و پیش از حرف زدن بیشتر فکر کنید تا الگوی خوبی برای سایرین باشید. با توجه به مکاتبات با مقامات بهداشتی تورین، روی مسئله خارج شدن برخی بازیکنان یوونتوس از هتل تاکید دارم. دیگر در این خصوص صحبتی نخواهم کرد و برای تمام کسانی که تست کرونای آن ها مثبت شده، آرزوی بهبودی هر چه سریع تر دارم.

ماجرا از این قرار است که ظاهرا هفت بازیکن یوونتوس، دو هفته پیش بدون هماهنگی و بدون رعایت پروتکل ها، هتل محل اقامت یوونتوس را ترک کرده اند. کریستیانو رونالدو، پائولو دیبالا، مریح دمیرال، دنیلو، خوان کوادرادو و رودریگو بنتانکور برای ملحق شدن به اردو تیم های ملی خود، از قرنطینه خارج شده اند و جانلوییجی بوفون هم به خانه خودش رفته است. انتظار می رود در صورت اثبات نقض قوانین قرنطینه از سوی بازیکنان یوونتوس، جریمه سنگینی برای آن ها در نظر گرفته شود.

همچنین بخوانید:

 

نظر شما