شناسهٔ خبر: 43394242 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کریستیانو رونالدو: هیچ پروتکلی را نقض نکرده ام؛ حالم کاملا خوب است

علیرضا نجاتی

کریستیانو رونالدو به صحبت های وزیر ورزش ایتالیا در خصوص نقض قوانین قرنطینه واکنش نشان داد

صاحب‌خبر -

کریستیانو رونالدو ستاره 35 ساله یوونتوس و تیم ملی پرتغال چند روز پیش بود که تست کرونایش مثبت شد و حالا در تورین قرنطینه است. با این حال اخیرا شایعاتی در خصوص نقض قوانین قرنطینه از سوی کریستیانو رونالدو و چند بازیکن دیگر یوونتوس مطرح شد که این شایعات، واکنش وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا را هم در پی داشت.

به گزارش طرفداری، اسپادافورا مدعی شد که رونالدو، قوانین قرنطینه ایتالیا را نقض کرده است. کریستیانو رونالدو نیز در یک گفتگوی اینستاگرامی ابتدا در خصوص وضعیت خود صحبت کرد و بعد به تکذیب صحبت های اسپادافورا پرداخت:

همان طور که می بینید، حالم خوب است. علائمی از بیماری ندارم و دیشب خوب خوابیدم. بدین وسیله از همه شما بابت پیام های حمایتی و محبت آمیزی که برایم فرستادید، تشکر می کنم. امیدوارم به زودی به تمرینات و زمین بازی بازگردم و از زندگی ام لذت ببرم. اکنون در خانه ام در تورین قرنطینه هستم. اعضای خانواده ام در طبقه دیگری زندگی می کنند و بنابراین ما با یکدیگر تماسی نداریم. 

به قوانین و پروتکل ها پایبند هستم 

من همیشه در خانه هستم و الان هم حمام آفتاب می گیرم و منتظر هستم روزها سپری شود. من به پروتکل های بهداشتی پایبند هستم و هیچ پروتکلی را نقض نکرده ام. این که می گویند من قرنطینه را شکسته ام و پروتکل ها را نقض کرده ام، دروغ است. یک مرد در ایتالیا که اسمش را هم نمی برم [وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا] گفته من قوانین را رعایت نکرده ام اما این حقیقت ندارد. من پیش از ترک ایتالیا به مقصد پرتغال، با هیچ کس ارتباطی نداشته ام و ندارم. 

همچنین بخوانید:

 

نظر شما