شناسهٔ خبر: 43389992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سرپرست استانداری خراسان رضوی:

برگزاری مراسم عزاداری در خراسان رضوی بدون مجوز ممنوع است

سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: برگزاری هرگونه مراسم در خراسان رضوی بدون اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی ممنوع است و با متخلفان برخورد سختگیرانه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن جعفری سرپرست استانداری خراسان رضوی در خصوص آخرین تصمیمات مدیریت خراسان رضوی درباره مراسم تعطیلات آخر ماه صفر گفت: تیم‌های بازرسی به منظور افزایش بازدید‌ها و برخورد با متخلفین به خصوص در این ایام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزایش یافته و نظارت‌ها بیشتر می‌شود.

وی افزود: با توجه به دستور رئیس جمهوری از آنجا که ورود هرگونه خودروی شخصی دارای پلاک غیربومی به مشهد در این ایام ممنوع است، فرماندار این شهر با همکاری و هماهنگی نیروی انتظامی نسبت به اجرایی کردن این ابلاغیه از صبح روز گذشته -۲۴ مهرماه- اقدام می‌کند.

سرپرست استانداری خراسان رضوی ادامه داد: فرمانداران خراسان رضوی باید با تمام ظرفیت و رعایت تکریم محبین اهل‌بیت (ع) تمهیدات لازم به منظور نظارت بر شیوه نامه های بهداشتی در سطح شهرستان‌ها را به خصوص در ایام آخر صفر و زمینه برگزاری مراسم عزاداری را طبق دستورالعمل ابلاغی فراهم کنند.

جعفری بیان کرد: از ساعت ۱۵ روز گذشته فعالیت خطوط اتوبوسرانی عمومی درون شهری و قطارشهری در شهر مشهد تا صبح روز یکشنبه ۲۷ مهرماه تعطیل خواهد بود.

نظر شما