شناسهٔ خبر: 43369047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در بازدید امروز صورت گرفت؛

افزایش سطح تعاملات و حفظ 580 نفر شاغل کارخانجات لوازم خانگی پارس

به منظور افزایش سطح تعاملات سازنده و در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و حرکت در مسیر جهش تولید؛ یونس کلانتری مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان قزوین از کارخانجات لوازم خانگی پارس بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، یونس کلانتری مدیر شعب استان قزوین در حاشیه بازدید از کارخانجات لوازم خانگی پارس و در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: بانک توسعه تعاون با سابقه درخشان در بحث حفظ و ایجاد اشتغال در مجموعه های صنعتی و تولیدی اکنون آمادگی دارد با افزایش سطح تعاملات بیشتر از آنچه در تفاهمنامه بانک با شرکت لوازم خانگی پارس لحاظ شده؛ گام‌های بزرگی در زمینه حمایت از تولیدکنندگان داخلی بردارد.

مدیر عامل شرکت لوازم خانگی پارس گفت: این شرکت در سال‌های گذشته از مشتریان بانک بوده و اکنون قصد دارد در راستای اجرای چند طرح و پروژه جدید با بانک توسعه تعاون وارد همکاری شود و از این طریق افزایش اشتغال مورد نیاز استان را نیز تامین کند.

وی با اشاره به اشتغال 580 نفر پرسنل این کارخانه اظهار داشت: شرکت لوازم خانگی پارس، پتانسیل راه‌اندازی چند خط تولید جدید و افزایش اشتغال را دارا است.

این بازدید در حالی صورت گرفت که پیش از این با رویکرد جهش تولید و کمک به حفظ و افزایش اشتغال تفاهمنامه ای در ماه های گذشته بین بانک توسعه تعاون و شرکت لوازم خانگی پارس منعقد شده بود.

کارخانجات لوازم خانگی پارس با بیش از نیم قرن سابقه در زمینه ساخت لوازم خانگی در سایتی به مساحت 30 هکتار در شهر صنعتی البرز در حال فعالیت و تولید انواع محصولات مورد نیاز خانوارها است.

نظر شما