شناسهٔ خبر: 43335778 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اصلاح‌طلبان باید از تفکرات براندازانه دوری کنند/ انتخابات را تحریم نمی‌کنیم

محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات گفت: اصلاح‌طلبان باید از تفکرات براندازانه دوری کنند و سعی کنند تا در صورت ایجاد بستر مناسب، به سوی شرکت فعالانه در انتخاب روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات با خبرآنلاین گفتگویی انجام داده است که مهمترین بخش‌های آن در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

- اصلاح‌طلبان باید از تفکرات براندازانه دوری کنند و سعی کنند تا در صورت ایجاد بستر مناسب، به سوی شرکت فعالانه در انتخاب روند.

- موسوی خوئینی ها از زمانی که اصلاحات شکل و معنای سیاسی خودش را گرفته همیشه برای بخش های مختلف این مجموعه ها یک محوریت اساسی داشته است.

- با پایان یافتن مجلس دهم شوراهای مختلفی که از نظر بروکراتیک حوزه اصلاح طلبی تلقی می شد خیلی دیگر پر فروغ نخواهد شد.

- احزاب اصلاح طلب الزاما به معنای تقویت اصلاح طلبی نیست، همیشه اینکه احزاب اصلاح طلب نماینده  اصلاح‌طلبی شناخته شوند یک واقعیت درستی نبوده و نخواهد بود.

- در مورد کاندیداها هنوز در مقدمات انتخابات بیشتر باید به آن فکر شود. مثل انتخابات مجلس شورای اسلامی مخاطبان جریان اصلاحات ازاین عدم تغییر و از خوردن اصلاحات به دیوار کوچه بن بست خیلی رنجیده هستند، از حمایت از آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور که با اعتماد جریان تفکر اصلاحاتی اصلاحات و آقای خاتمی موفق شد و بعد ایشان آن نگاه را کلا فراموش کرد گلایه دارند.

-  اگر شرایط انتخاب کردن و انتخاب شدن نباشد ما قطعا انتخابات را تحریم نخواهیم کرد ولی امکان فعال شدن و شورآفرینی هم نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما