شناسهٔ خبر: 43333603 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سقوط یک فروند پهپاد در شهرستان پارس آباد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: یک فروند پهپاد در اراضی زراعی روستای اوزن تپه علیا از توابع شهرستان مرزی پارس‌آبادمغان سقوط کرد.

صاحب‌خبر -

بهروز ندایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به سقوط یک فروند پهپاد در اراضی زراعی روستای اوزون تپه شهرستان پارس آباد مغان اظهار کرد: این پهپاد صبح امروز در حوالی 500 متری روستای اوزون تپه و در یک زمین زراعی سقوط کرده است.

وی افزود: بلافاصله نیروهای نظامی و انتظامی در محل سقوط این پهپاد حاضر شده و بررسی‌های لازم را شروع کردند که پس از بررسی کامل، مشخص خواهد شد که این پهپاد متلق به کدام کشور است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان داشت: بر اساس اظهارات منابع محلی این پهپاد متعلق به مناقشات جمهوری آذربایجان و ارمنستان بوده که تعلق آن به این کشورها پس از بررسی‌های لازم به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به مناقشات کشورهای آذربایجان و ارمنستان، استفاده از پهپاد رایج بوده ولی تذکرات جدی چه از طرف وزارت امور خارجه و چه از طرف مرزبانی جمهوری اسلامی به طرف‌های درگیر داده شده است.

 

گفتنی است؛ در حالی که هفدهمین روز از تبادل آتش میان نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه مورد مناقشه قره باغ می‌گذرد اما همچنان درگیری رو به افزایش بوده است.

انتهای پیام/3463/ی

نظر شما