شناسهٔ خبر: 43313690 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اصلاح‌طلبان به‌دنبال چهره جدید هستند/ تحریم انتخابات آب در آسیاب دشمن ریختن است

دبیرکل حزب ایران‌زمین گفت: اصلاح‌طلبان در حال حاضر از هشت چهره‌ای که در بین آنان مطرح است روی چهار گزینه تمرکز و فعالیت جدی دارند و این‌ها معمولا کسانی هستند که چهره‌های جدیدتری محسوب می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه رسالت گفت‌وگویی با ابوالقاسم رئوفیان، دبیرکل حزب ایران زمین انجام داده است که بخش‌های مهم آن از نظرتان می‌گذرد.

- تحرکات انتخاباتی کم‌کم شروع شده و ما از همین حالا در هر دو اردوگاه اصولگرایان و اصلاح‌طلبان نوعی از هم گسیختگی را به دلیل مطرح‌کردن برخی چهره‌های قدیمی شاهدیم و دوباره زمزمه‌اش هست که چنین افرادی در انتخابات سال آینده برجسته شوند.

اصلاح‌طلبان به‌دنبال چهره جدید هستند

- این موضوع در اردوگاه اصولگرایان بیش‌تر است اما اصلاح‌طلبان سعی کرده‌اند که چهره‌های جدیدی را مطرح کنند.

- اصلاح‌طلبان در حال حاضر از هشت چهره‌ای که در بین آنان مطرح است روی چهار گزینه تمرکز و فعالیت جدی دارند و این‌ها معمولا کسانی هستند که چهره‌های جدیدتری محسوب می‌شوند.

در اردوگاه اصولگرایی همان سبک و سیاست قبلی اعمال می‌شود

- در اردوگاه اصولگرایی شاهدیم که همان سبک و سیاست قبلی به نوعی اعمال می‌شود و باز مسائلی پیرامون جامعه روحانیت یا شورای ائتلاف مطرح است.

- در جبهه اصولگرایی باید وحدت و انسجام به‌وجود بیاید تا بتوان نتیجه مطلوب را گرفت.

- تعریف و تفسیر رجل سیاسی باید زودتر مشخص شود و اگر اصولگرایان بتوانند برای حضور زنان در انتخابات پیشقدم شوند موجب برجستگی این جریان و موفقیت بیشتر آن‌ها خواهد بود. 

- در بین چهره‌های قدیمی اصولگرایان فردی هست که هم در بین اصولگرایان و هم در بین اصلاح‌طلبان امکان رأی آوری بالا دارد.

تا به اینجا فضا یک بر هیچ به نفع اصلاح‌طلبان است

- معتقدم تا به اینجا فضا یک بر هیچ به نفع اصلاح‌طلبان است، با این‌حال مردم چهره جدید را می‌طلبند که بتواند گره‌ای از مشکلات مردم و کشور باز کند.

- این‌بار که اصلاح‌طلبان چهره‌های جدیدی را مطرح کنند ممکن است مورد توجه و انتخاب بخشی از اصولگراها هم باشد.

- این پتانسیل در یکی از چهره‌های اصلاح‌طلب برای جذب بخشی از آرای اصولگرایان وجود دارد و اگر او بپذیرد و نامزدش شود امکان رأی آوری دارد و به نظرم از آن‌جایی هم که دلیلی بر رد صلاحیت وی نیست، اگر بیاید کار اصولگرایان سخت می‌شود.

تحریم انتخابات آب در آسیاب دشمن ریختن است

- طرح عدم شرکت در انتخابات از سوی برخی از آنان در واقع اگر نگوییم خیانت است، بلکه نوعی بی‌توجهی نسبت به آرمان‌های ملی و آب در آسیاب دشمن ریختن است. 

- اگر اراده همدلی و تأکید بر حل مشکلات کشور از طرف تمامی گروه‌ها باشد، پیش‌بینی می‌کنیم که حضور مردم در انتخابات به میزان ۵۵ درصد تحقق یابد.

انتهای پیام/

نظر شما