شناسهٔ خبر: 43309956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

کارگر هفت تپه در گفتگو با دانشجو:

حقوق‌های معوق کارگران هفت تپه واریز نشده / عدم تعیین تکلیف وضعیت ۵ کارگر اخراجی شرکت

کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: قرار بر این بوده که حقوق‌های معوق مردادماه و اضافه‌کاری تیرماه کارگران شرکت به طور کامل تا ۱۵ مهرماه پرداخت شود، اما تا به الان، این مهم محقق نشده است.

صاحب‌خبر -

یکی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: چندی پیش، جلسه‌ای با حضور نمایندگان کارگری و مسئولان اجرایی و قضایی برای حل مشکلات هفت تپه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و در این جلسه مقرر شد که حقوق‌های معوق مردادماه و اضافه کاری تیرماه کارگران شرکت به طور کامل تا ۱۵ مهرماه پرداخت شود، اما تا به الان، هیچ نوع واریزی در این خصوص نداشتیم.

این کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه افزود: علاوه بر آن، فیش‌های حقوقی تیرماه فعالان کارگری شرکت که در جلسات کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و به دیدار حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس دستگاه قضا رفته بودند هم صادر نشده است.
 
بیشتر بخوانید:

کارگر شرکت هفت تپه اظهار کرد: در جلسه‌ای که نهم مهرماه در مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولان اجرایی و قضایی برگزار شد، مقرر شده بود که وضعیت ۵ کارگر اخراجی شرکت ظرف ۱۰ روز تعیین تکلیف شود (تا ۱۹ مهرماه)، اما تا به الان به این مسئله هم رسیدگی نشده است.

نظر شما