شناسهٔ خبر: 43305258 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کلاس دانشجویان ورودی‌ جدیدتربیت مدرس از 15 آبان آغاز می‌شود/ پایان کلاس‌ها 17 دی ماه

مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه پایان کلاس‌های آموزشی نیمسال تحصیلی دانشجویان 17 دی ماه خواهد بود، گفت: دوره آموزشی دانشجویان جدید این دانشگاه از 15 آبان آغاز می‌شود و کلاس‌ها به صورت مجازی است.

صاحب‌خبر -

محمدحسن نصرتی مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه تشکیل کلاس‌ها در نیمسال تحصیلی جاری به صورت غیرحضوری از طریق سامانه رسمی آموزش الکترونیک دانشگاه انجام می‌شود، گفت: شروع کلاس‌های آموزشی دانشگاه تربیت مدرس از سه هفته گذشته به طور رسمی آغاز شده است و پایان کلاس‌ها نیز ۱۷ دی ماه برنامه‌ریزی شده و تاریخ امتحانات نیز با در نظر گرفتن شرایط شیوع ویروس کرونا و تغییر و تحولات محدودیت‌های کرونایی توسط استانداری متعاقبا اعلام خواهد شد.

* جبران دروس ناتمام آسیب دیده از سال گذشته در خلال نیمسال اول سال تحصیلی

وی افزود: دروس ناتمام آسیب دیده از سال گذشته به ویژه دروس عملی باید در خلال نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰ جبران شود. البته زمان اضافی برای رفع اشکال و بهبود یادگیری دانشجویان اختصاص خواهد یافت.

* معرفی دانشجویان غیربومی برای گذراندن دروس عملی به صورت میهمان به سایر دانشگاه‌ها

مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: امکان سنجی اجرای دروس عملی به صورت مجازی از قبیل ضبط دروس آزمایشگاه‌ها توسط استاد و شبیه سازی آزمایشات و استفاده از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها با رعایت کامل ضوابط بهداشتی و همچنین امکان معرفی دانشجویان غیربومی برای گذراندن دروس عملی به صورت میهمان به سایر دانشگاه‌های نزدیک محل سکونت بررسی و انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما