شناسهٔ خبر: 43300371 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انعقاد تفاهم نامه مشترک مابین اداره کل میراث فرهنگی و سپاه عاشورا

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک مابین این اداره کل و سپاه عاشورای استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، با حضور مدیرکل میراث فرهنگی و فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی، تفاهم‌نامه مشترک مابین اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سپاه عاشورای استان منعقد شد.

احمد حمزه‌زاده، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی،با اشاره به اینکه این تفاهم نامه در راستای اشاعه و تقویت فرهنگ دفاع مقدس، هویت دینی و تقویت گردشگری منعقد شد، اظهار داشت: این تفاهم نامه در راستای بهره‌گیری از ظرفیت دو مجموعه در جهت پیشبرد اهداف گردشگری استان و پاسداشت هشت سال دفاع مقدس منعقد شد.

او در ادامه تقویت همگرایی، همسویی و اعتلای هویت مذهبی و ملی در جهت تحقق گردشگری تعالی بخش را از مهمترین اهداف این تفاهمنامه عنوان کرد و گفت: ترویج فرهنگ آموزش و پرورش در راستای تقویت بنیان های فرهنگی برای نیل به گردشگری تعالی، هم افزایی موثر در توسعه و تجهیز اردوگاه های بسیج و آموزش بسیجیان در راستای ارتقای کیفی خدمات رفاهی سفر، استفاده از ظرفیت های متقابل سپاه عاشورا و اداره کل میراث فرهنگی در امور مرتبط با آموزش، نظارت، حفاظت و امنیت گردشگری، از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی افزود: با اجرای این تفاهم‌نامه و بهره مندی از ظرفیت‌های سپاه عاشورا همکاری علمی و پژوهشی جهت تدوین و اجرای طرح جامع گردشگری بسیج و دفاع مقدس انجام خواهد شد.

حمزه زاده اظهار داشت: اعتبار این تفاهم‌نامه به مدت دو سال از تاریخ امضاء و مبادله آن خواهد بود که در صورت نیاز و تائید طرفین تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/60001

نظر شما