شناسهٔ خبر: 43294854 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لیگ برتر هندبال| عرشی: از شاگردانم خواستم که نترسند/ گفتم باخت برای من است

سرمربی تیم هندبال پرواز هوانیروز گفت: در ابتدای مسابقه از شاگردانم درخواست کردم که نترسند و بازی خودشان را انجام دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم های هندبال مس کرمان و پرواز هوانیروز امروز (یک شنبه) در چارچوب هفته اول رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 31 بر 24 به سود کرمانی ها خاتمه پیدا کرد.

سروش عرشی در پایان دیدار تیمش مقابل مس کرمان درمورد این مسابقه اظهار داشت: بازیکنان ما بسیار جوان بودند. من فقط آنها را تشویق می کردم تا از شرایط سالن و تیم حریف نترسند. ابتدای مسابقه کمی سردرگم بودیم، اما در نیمه دوم بازیکنانم همان نمایشی را ارائه دادند که من از آنها توقع داشتم.

وی ادامه داد: دست فدراسیون درد نکند که شرایطی را فراهم کرد تا مسابقات در این شرایط سخت برگزار شود. از همه مسئولان و داوران این مسابقه هم تشکر می کنم که امروز عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی تیم هندبال پرواز هوانیروز گفت: مس کرمان مدافع عنوان قهرمانی است و این موضوع هم روی بازیکنان ما تاثیر گذاشته بود. شاید تنها 2 بازیکن ما پیش از این در سالن فدراسیون بازی کرده بودند و سایر آنها چنین تجربه ای نداشتند. 

عرشی خاطرنشان کرد: در بین دو نیمه با آنها صحبت کردم و مهمترین جمله ای که به آنها گفتم این بود که «باخت برای من است» و از آنها خواستم بازی خودشان را انجام دهند. خوشبختانه ترس شان ریخت و خوب ظاهر شدند. قول می دهم در بازی های بعدی بازهم بهتر خواهند شد. 

انتهای پیام/

نظر شما