شناسهٔ خبر: 43284454 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

آخرین نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۲۰ مهر + اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو مهر ۹۹

آخرین نتایج قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو مهر ۹۹ اعلام شد؛ و اسامی برندگان سه محصول ایران خودرو مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ایران خودرو مهر ۹۹ با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار شد که آخرین نتایج این قرعه کشی اکنون در سایت ایران خودرو اعلام شده است. و می توانید در ادامه این خبر نیز اسامی برندگان را به تفکیک نوع خودرو مشاهده کنید که شامل اسامی برندگان سورن پلاس در قرعه کشی ایران مهر ماه اسامی برندگان رانا پلاس در قرعه کشی ایران خودرو و همچنین اسامی برندگان آریسان در قرعه کشی ایران خودرو می باشد

 

در مرحله چهارم فروش فوق العاده ایران خودرو، ۳ محصول وانت آریسان، رانا پلاس و سورن پلاس عرضه شد. بر اساس آخرین آمار، در این مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو بالغ بر یک میلیون و دویست هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که با توجه به تعداد کل خودرو‌های عرضه شده در این طرح، شانس برنده شدن در قرعه کشی حدود ۰.۶ درصد است.

 

آخرین نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۲۰ مهر + اسامی برندگان

برای مشاهده برندگان قرعه کشی رانا پلاس، اسامی برندگان سورن پلاس و اسامی برندگان آریسان روی لینک های زیر کلیک کنید. 

رانا پلاس

سورن پلاس

آریسان

 

گفتنی است، مشتریانی که برنده این مرحله از قرعه کشی شده‌اند، از امروز به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه اولیه ثبت‌نام اقدام کنند. عدم واریز وجه به منزله انصراف از خرید تلقی شده و نفرات فهرست ذخیره جایگزین انصرافی‌ها خواهند شد.

 

 

در مرحله چهارم فروش فوق العاده ایران خودرو، ۳ محصول وانت آریسان، رانا پلاس و سورن پلاس عرضه شده است.

 

پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهاد‌های ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

 

مشتریان منتخب در این طرح تا ۵ روز فرصت خواهند داشت تا با واریز وجه خودرو، نسبت به ثبت نام قطعی در این طرح اقدام کنند. در صورت اتمام این مهلت و عدم واریز وجه نفرات با فهرست ذخیره‌ها جایگزین خواهند شد.

 

نظر شما