شناسهٔ خبر: 43265926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

یادداشت دانشجویی |

ترکیه و اسرائیل به دنبال ماهیگیری از آب گل‌آلود قره‌باغ

به ترکیه و اسرائیل هشدار می‌دهیم به بهانه جنگ، عوامل تکفیری را به شمال ایران نیاورید، زیرا در مقابل اراده ایران به بن‌بست خواهند خورد.

صاحب‌خبر -

گروه دانشگاه خبرگزری دانشجو، آرمان سلیمان‌زاده مقدم؛ * در اسلام عزیز ما هیچ گونه تجاوزگری بی پاسخ نمی‌ماند. علاوه بر احترام به ارامنه و کشور ارمنستان، این کشور باید هر چه زودتر خاک اسلام و خاک کشور اذربایجان را تحویل دهد تا علاوه بر تلفات انسانی، بر ناامنی در منطقه دامن نزند. 

جمهوری اسلامی ایران از اول شعار حق خواهی و اسلام گرایی را سروده است و وای بر کسانی که ایران را به دروغ محکوم به حمایت از ارمنستان می‌کنند؛ همانطور که دفتر ریاست جمهوری بیان کرد هیچ‌گونه حمایتی از ۲ کشو نداریم و برای آتش‌بس هم حاضریم پا درمیانی کنیم. از طرفی نمی‌توانیم نسبت به اصابت خمپاره‌ها به خاک ایران بی‌اعتنا باشیم؛ بنابراین از هر ۲ طرف و از وزارت خارجه خواهشمندیم درباره ۲خمپاره که به خاک ما اصابت کرده پیگیری جدی را انجام دهند تا از هرگونه تجاوز ناخواسته‌ای به آسمان زمین ما و هر گونه خسارت، جلوگیری شود. دولت‌های در حال جنگ باید نسبت به حتی یک عدد گلوله یا یک پوکه خالی به صورت جدی پاسخگو باشند.

نمی‌گویم سیاست آدربایجان یا تمامی ایدولوژی اش خوب است، اما در مورد خاک اسلام با کسی شوخی نداریم. به ترکیه و اسرائیل  هم هشدار می‌دهیم به بهانه جنگ، راه ورو عوامل تکفیری به شمال ایران را هموار نکنند، زیرا در مقابل اراده ایران به بن‌بست خواهند خورد.

هشداری دیگر به اشغالگران جهانی! اسلام هراسی خود را پایان دهید. کسانی تهمت تروریست بودن مسلمانان را شبانه روز در رسانه‌هایشان تبلیغ می‌کنند، خودشان عامل تروریست جهانی و فروشندگان سلاح در منطقه هعستند.

با امید و با یاری خدا ملت بزرگ آدربایجان هر چه زودتر به حق خود خواهد رسید و امیدواریم هیچ تجاوزگری و حرکت‌های پلیدانه علیه کشور‌های مسلمان نبینیم. قره باغ خاک اسلام است و شهیدانش، شهیدان اسلام هستند و چه مظلومانه با شعار ترکی «حسینیم وای» به شهادت می‌رسند و به جهانیان نشان می‌دهند که چه خوب فلسفه عاشورا را فهمیده اند. حیف است که کشوری با چنین جوانان و سربازان آزاده‌ای با رژیم پلید صهیونیست زدوبند داشته باشد؛ ولی هر چه باشد قره باغ خاک آدربایجان است همانطور که قدس جزئی از فلسطین است.

آرمان سلیمان زاده- دبیر بین الملل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی

انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

نظر شما