شناسهٔ خبر: 43264622 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حداقل تا 6 ماه دیگر با کرونا درگیر خواهیم بود/دلخوش به واکسن نباشید!

دبیر ستاد کرونا استان البرز گفت: مردم دلخوش به واکسن کرونا نباشند؛ ما ۶ ماه تا یکسال دیگر با این بیماری درگیر خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

علیرضا سلیمانی دبیر ستاد کرونا استان البرز در گفتگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه استان البرز به لحاظ تعداد بیماران کرونایی وضعیت خوبی ندارد؛ اظهار کرد:  تخت های بیمارستانی البرز  پر است و متاسفانه شدت بیماری در اغلب بیماران بستری نسبت به دوره های قبل بسیار بیشتر شده و بیماران وضعیت خوبی ندارند. 

وی از مردم تقاضا کرد که موضوع کرونا  را بسیار جدی بگیرند و افزود: متاسفانه جوانان بیش از سایر افراد جامعه در حال ابتلا به کرونا هستند. مردم توجه داشته باشند حتی اگر محدودیت ها و الزامات از سوی نهادهای ذیربط اعمال نمی‌شود، موارد لازم را رعایت کنند و دلخوش به واکسن کرونا نباشند؛ ما از ۶ ماه تا یکسال دیگر با این بیماری درگیر خواهیم بود.

دبیر ستاد کرونا استان البرز با تاکید بر اینکه  ماسک باید از خانه تا خانه باشد؛ گفت: شهروندان توجه داشته باشند به هیچ عنوان بدون ماسک از خانه خارج نشوند و ماسک را برندارند، همچنین رعایت بهداشت دستها و فاصله اجتماعی را مد نظر قرار دهند.

وی افزود: متاسفانه علیرغم شرایط بحرانی کرونا در برخی شهرستان ها مثل مهرشهر و فردیس شاهد  ازدحام جمعیت  در معابر هستیم.

وی با بیان اینکه  واکسن آنفولانزا در بیمارستان های البرز توزیع شده است؛ اظهار کرد: تزریق واکسن برای بخشی از پرسنل و کادر درمان در بیمارستان ها انجام شده و  گروه های حساس جامعه نیز از طریق مراکز بهداشت واکسن آنفولانزا را  دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/ب/ی

نظر شما