شناسهٔ خبر: 43238430 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

ترافیک در محور‌های شمالی| محدویت ترافیکی آخر هفته اجرا نمی‌شود

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری آخرین وضعیت جاده‌های پرتردد کشور را تشریح کرد. کارشناسان وکیل‌آنلاین درباره شرایط و ضوابط تغییر نام خانوادگی در شناسنامه توضیح داده‌اند. ارتکاب هیچ جرمی نمی‌تواند زن را از مهریه‌اش محروم کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
علی آشوری در گفتگو با میزان درخصوص آخرین وضعیت جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر محور هراز مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری گفت: در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده‌های پل زنگوله، ولی آباد و هزارچم ترافیک سنگین گزارش شده و تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.
وی افزود: محور‌های چالوس، فیروزکوه، هراز و آزادراه قزوین-رشت دارای بارش باران و آزادراه تهران-شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آشوری گفت: در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران و البرز نیز بارش باران گزارش شده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری گفت: محور چالوس و آزادراه تهران- شمال (رفت و برگشت) که به علت ریزش کوه محور و آزادراه مسدود شده بود با تلاش راهداران، پاکسازی و مرتفع گردید.

وی در مورد اجرای محدودید‌های ترافیکی آخر هفته گفت: این هفته محدودیت‌های ترافیک در جاده‌های شمالی اجرا نمی‌شود.

آشوری از هموطنان درخواست کرد برای مطلع شدن از آخرین وضعیت جاده‌های کشور از سامانه تلفنی، سایت و اپلیکیشن موبایلی ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۴ استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما