شناسهٔ خبر: 43238344 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان سمنان خبرداد؛

دستگیری کلاهبردار ۸ میلیاردی در سمنان

سردار حسنی گفت: کلاهبرداری که با وعده سرمایه‌گذاری در بازار مسکن و خرید عتیقه‌ توانسته بود هشت میلیارد تومان کلاهبرداری کند، در سمنان دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار  عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یک کلاهبردار که با وعده عتیقه فروشی و سرمایه گذاری در مسکن اقدام به کلاهبرداری هشت میلیارد تومانی از مردم سمنان کرده بود، دستگیر شد

او افزود: دریافت شکایت چهار نفر از شهروندان سمنانی باعث شد تا دستگیری این فرد در دستور کار ناجا قرار گیرد.

سردار حسنی با بیان اینکه شاکی‌ها نسبت به کلاهبرداری این فرد به نیروی انتظامی مدرک ارائه کردند، ادامه داد: وعده سرمایه‌گذاری در بازار مسکن و خرید عتیقه دو راهی بود که این فرد کلاهبردار توانسته بود با آن مبالغی را از مردم کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در طول تحقیقات پلیس سرنخ‌هایی از این فرد، یافت شد، گفت: متهم از چهار نفر به ترتیب ۳۵، ۳۰، ۱۵ و ۱۲ میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود که در عملیات ضربتی و منسجم توسط مأموران آگاهی سمنان به چنگ قانون گرفتار شد.

سردار حسنی با بیان اینکه در شرایط امروز اقتصادی به خصوص تلاش پلیس برای مبارزه با جرایم حوزه اقتصادی، بیش از گذشته است، تاکید داشت: فرد متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام /گ 

 

نظر شما